ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟ.ΔΙ.Π.

Στατιστικά απογραφικών δελτίων

Τμήμα/Π.Μ.Σ.: ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Ακαδημαϊκό έτος: 2024, εξάμηνο: ΠΛΗΡΕΣ ΕΤΟΣ

Συμπληρώστε την περιγραφή και το περιεχόμενο του μαθήματος:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Συμπληρώστε τους μαθησιακούς στόχους:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Εξάμηνο Διδασκαλίας (έτσι όπως αυτό δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1
  2 (9.09%)
2
  2 (9.09%)
3
  1 (4.55%)
4
  1 (4.55%)
5
  7 (31.82%)
6
  4 (18.18%)
7
  2 (9.09%)
8
  3 (13.64%)
9
  0 (0.00%)
10
  0 (0.00%)
Σύνολο: 22. Μέσος όρος: 5.00
Τύπος Μαθήματος (έτσι όπως αυτός δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστος (-)
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτικό (Υ)
  14 (58.33%)
3:Υποχρεωτικής Επιλογής (ΥΕ)
  0 (0.00%)
4:Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ)
  10 (41.67%)
Γνωστική περιοχή (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Υποβάθρου (ΥΠ)
  18 (78.26%)
3:Επιστημονικής Περιοχής (ΕΠ)
  0 (0.00%)
4:Γενικών Γνώσεων (ΓΓ)
  4 (17.39%)
5:Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (ΑΔ)
  1 (4.35%)
Κατηγορία μαθήματος (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Μάθημα Κορμού (ΚΟ)
  12 (100.00%)
3:Ειδίκευσης (ΕΙΔ)
  0 (0.00%)
4:Κατεύθυνσης (ΚΑ)
  0 (0.00%)
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Διαλέξεις):
13
  2 (8.33%)
39
  22 (91.67%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 36.83
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Εργαστήρια):
13
  2 (100.00%)
Σύνολο: 2. Μέσος όρος: 13.00
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Μικρές Ομάδες):
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Άλλες):
Σύνολο εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας:
3
  19 (79.17%)
6
  2 (8.33%)
13
  1 (4.17%)
125
  2 (8.33%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 13.83
Πιστωτικές Μονάδες:
4
  10 (41.67%)
5
  9 (37.50%)
6
  5 (20.83%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 4.79
Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  18 (50.00%)
ΝΑΙ
  18 (50.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.50
Υπάρχει εργασία ή πρόοδος (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  4 (11.11%)
ΝΑΙ
  32 (88.89%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.89
Εάν υπάρχει εργασία ή πρόοδος αυτή είναι:
1:-
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτική
  11 (61.11%)
3:Προαιρετική
  7 (38.89%)
Το μάθημα περιλαμβάνεται στον Οδηγό Σπουδών; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  36 (100.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 1.00
Σελίδα αναφοράς μαθήματος στον Οδηγό Σπουδών:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Υπάρχει ιστοσελίδα μαθήματος;
ΟΧΙ
  19 (52.78%)
ΝΑΙ
  17 (47.22%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.47
Αναφέρατε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας εάν αυτή υπάρχει:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Έχει γίνει στο τρέχον εξάμηνο αξιολόγηση του μαθήματος από τους φοιτητές; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  36 (100.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 1.00
ΙΙ.1.1 Πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία αναπροσαρμογή / επικαιροποίηση της ύλης του μαθήματος (ακαδημαϊκό έτος);
1:-
  0 (0.00%)
2:2024-2025
  12 (50.00%)
3:2023-2024
  1 (4.17%)
4:2022-2023
  1 (4.17%)
5:2021-2022
  1 (4.17%)
6:2020-2021
  2 (8.33%)
7:2019-2020
  0 (0.00%)
8:2018-2019
  0 (0.00%)
9:2017-2018
  5 (20.83%)
10:2016-2017
  1 (4.17%)
11:2015-2016
  1 (4.17%)
12:2014-2015
  0 (0.00%)
13:2013-2014
  0 (0.00%)
14:2012-2013
  0 (0.00%)
15:2011-2012
  0 (0.00%)
16:2010-2011
  0 (0.00%)
17:2009-2010
  0 (0.00%)
18:2008-2009
  0 (0.00%)
19:2007-2008
  0 (0.00%)
20:2006-2007
  0 (0.00%)
21:2005-2006
  0 (0.00%)
22:2004-2005
  0 (0.00%)
23:2003-2004
  0 (0.00%)
24:2002-2003
  0 (0.00%)
ΙΙ.1.2 Υπάρχει επικάλυψη ύλης με άλλα μαθήματα;
ΟΧΙ
  20 (55.56%)
ΝΑΙ
  16 (44.44%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.44
Αν ναι πώς το αντιμετωπίζετε;
ΙΙ.2.1 Βοηθήματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα.
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
ΙΙ.2.2 Γίνεται επικαιροποίηση των βοηθημάτων;
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  36 (100.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι με ποια διαδικασία;
ΙΙ.2.3 Ποιο ποσοστό της διδασκόμενης ύλης καλύπτεται από τα βοηθήματα;
1:0-20%
  0 (0.00%)
2:20-40%
  0 (0.00%)
3:40-60%
  1 (4.17%)
4:60-80%
  9 (37.50%)
5:80-100%
  14 (58.33%)
ΙΙ.2.4 Παρέχετε πρόσθετη βιβλιογραφία πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων;
ΟΧΙ
  15 (41.67%)
ΝΑΙ
  21 (58.33%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.58
Αν ναι αναφέρατε άλλα στοιχεία:
ΙΙ.2.5 Πώς γνωστοποιείτε στους φοιτητές την ύλη του μαθήματος, τους μαθησιακούς στόχους και τον τρόπο αξιολόγησης τους;
ΙΙ.3.1 Έχετε ανακοινωμένες ώρες γραφείου για συνεργασία με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  13 (36.11%)
ΝΑΙ
  23 (63.89%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.64
ΙΙ.3.2 Πώς μεθοδεύετε την εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία (π.χ. αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας);
ΙΙ.3.3 Οργανώνετε στο πλαίσιο του μαθήματος εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών / διαλέξεις επιστημόνων ή άλλες δραστηριότητες σε συνεργασία με τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς;
ΟΧΙ
  24 (66.67%)
ΝΑΙ
  12 (33.33%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.33
Αναφέρατε τυχόν άλλα στοιχεία:
Κατά την εκτίμησή σας, τι ποσοστό φοιτητών κατά μέσο όρο παρακολουθεί το θεωρητικό μέρος του μαθήματος;
1:0-20%
  0 (0.00%)
2:20-40%
  3 (12.50%)
3:40-60%
  16 (66.67%)
4:60-80%
  5 (20.83%)
5:80-100%
  0 (0.00%)
ΙΙ.5.1 Τρόποι Αξιολόγησης; Σημειώστε στον πίνακα που ακολουθεί τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα.
1:Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου
  23 (95.83%)
2:Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου
  6 (25.00%)
3:Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση)
  1 (4.17%)
4:Κατ’ οίκον εργασία
  18 (75.00%)
5:Προφορική παρουσίαση εργασίας
  18 (75.00%)
6:Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις
  9 (37.50%)
7:Άλλα
  0 (0.00%)
Περιγράψτε συνοπτικά τυχόν άλλους τρόπους αξιολόγησης.
Παρακολουθούνται όλοι οι φοιτητές κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων; (Nαι ή Όχι)
ΟΧΙ
  2 (5.56%)
ΝΑΙ
  34 (94.44%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.94
Λαμβάνουν οι φοιτητές συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) στο μέσον του εξαμήνου; (Nαι ή Όχι).
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  36 (100.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 1.00
ΙΙ.5.2 Πώς διασφαλίζετε τη διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών;
ΙΙΙ.1.1 Αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των αιθουσών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού και τη διαθεσιμότητά τους.
ΙΙΙ.1.2 Εργαστήρια που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των εργαστηριακών χώρων, του εργαστηριακού εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.3 Είναι διαθέσιμα τα εργαστήρια του μαθήματος για χρήση εκτός προγραμματισμένων ωρών;
ΟΧΙ
  17 (47.22%)
ΝΑΙ
  19 (52.78%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.53
Αναφέρατε τυχόν άλλες παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.4 Σπουδαστήρια: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των χώρων, του εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.5 Χρησιμοποιείτε Εκπαιδευτικό Λογισμικό;
ΟΧΙ
  16 (44.44%)
ΝΑΙ
  20 (55.56%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.56
Αν ναι ποιο; (περιγράψτε συνοπτικά)
ΙΙΙ.1.6 Υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη του μαθήματος από τη βιβλιοθήκη (βιβλιογραφία και άλλοι μαθησιακοί πόροι);
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  36 (100.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 1.00
Αναφέρατε άλλες τυχόν παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.7 Πώς κρίνετε συνολικά τη διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή;
1:Θετικά
  34 (94.44%)
2:Αρνητικά
  2 (5.56%)
Αν η απάντηση είναι αρνητική, σχολιάστε συνοπτικά τυχόν ελλείψεις και καταγράψτε τις αναγκαίες βελτιώσεις σύμφωνα με τις παραπάνω κατηγορίες.
ΙΙΙ.2.1 Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος;
ΟΧΙ
  15 (41.67%)
ΝΑΙ
  21 (58.33%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.58
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.2 Χρησιμοποιούνται μαθησιακά βοηθήματα βασισμένα σε ΤΠΕ;
ΟΧΙ
  25 (69.44%)
ΝΑΙ
  11 (30.56%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.31
Αναφέρατε παραδείγματα
ΙΙΙ.2.4 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών;
ΟΧΙ
  27 (75.00%)
ΝΑΙ
  9 (25.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.25
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.3 Χρησιμοποιούνται ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση;
ΟΧΙ
  28 (77.78%)
ΝΑΙ
  8 (22.22%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.22
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.5 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην επικοινωνία σας με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  14 (38.89%)
ΝΑΙ
  22 (61.11%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 0.61
Αν ναι πώς;
ΙV.1 Σας κοινοποιείται κατάλογος των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα;
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  36 (100.00%)
Σύνολο: 36. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι πότε;
1:Στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου
  22 (61.11%)
2:Στον μέσον της ακαδημαϊκής περιόδου
  2 (5.56%)
3:Στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου
  12 (33.33%)
4:Σε άλλη περίοδο
  0 (0.00%)