ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟ.ΔΙ.Π.

Στατιστικά απογραφικών δελτίων

Τμήμα/Π.Μ.Σ.: ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ακαδημαϊκό έτος: 2019, εξάμηνο: ΠΛΗΡΕΣ ΕΤΟΣ

Συμπληρώστε την περιγραφή και το περιεχόμενο του μαθήματος:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Συμπληρώστε τους μαθησιακούς στόχους:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Εξάμηνο Διδασκαλίας (έτσι όπως αυτό δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1
  2 (9.09%)
2
  2 (9.09%)
3
  2 (9.09%)
4
  3 (13.64%)
5
  3 (13.64%)
6
  3 (13.64%)
7
  3 (13.64%)
8
  4 (18.18%)
Σύνολο: 22. Μέσος όρος: 5.00
Τύπος Μαθήματος (έτσι όπως αυτός δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστος (-)
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτικό (Υ)
  10 (50.00%)
3:Υποχρεωτικής Επιλογής (ΥΕ)
  5 (25.00%)
4:Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ)
  5 (25.00%)
Γνωστική περιοχή (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Υποβάθρου (ΥΠ)
  9 (45.00%)
3:Επιστημονικής Περιοχής (ΕΠ)
  8 (40.00%)
4:Γενικών Γνώσεων (ΓΓ)
  0 (0.00%)
5:Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (ΑΔ)
  3 (15.00%)
Κατηγορία μαθήματος (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Μάθημα Κορμού (ΚΟ)
  11 (52.38%)
3:Ειδίκευσης (ΕΙΔ)
  4 (19.05%)
4:Κατεύθυνσης (ΚΑ)
  6 (28.57%)
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Διαλέξεις):
2
  1 (5.26%)
4
  3 (15.79%)
26
  3 (15.79%)
39
  1 (5.26%)
44
  1 (5.26%)
52
  9 (47.37%)
78
  1 (5.26%)
Σύνολο: 19. Μέσος όρος: 37.95
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Εργαστήρια):
1
  1 (6.67%)
2
  2 (13.33%)
8
  1 (6.67%)
10
  1 (6.67%)
12
  1 (6.67%)
13
  2 (13.33%)
16
  1 (6.67%)
22
  2 (13.33%)
26
  4 (26.67%)
Σύνολο: 15. Μέσος όρος: 15.00
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Μικρές Ομάδες):
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Άλλες):
Σύνολο εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας:
2
  1 (5.00%)
3
  1 (5.00%)
4
  9 (45.00%)
6
  6 (30.00%)
8
  1 (5.00%)
52
  1 (5.00%)
78
  1 (5.00%)
Σύνολο: 20. Μέσος όρος: 10.75
Διδακτικές Μονάδες:
2
  1 (5.00%)
5
  11 (55.00%)
6
  8 (40.00%)
Σύνολο: 20. Μέσος όρος: 5.25
Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  5 (20.83%)
ΝΑΙ
  19 (79.17%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.79
Υπάρχει εργασία ή πρόοδος (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  2 (8.33%)
ΝΑΙ
  22 (91.67%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.92
Εάν υπάρχει εργασία ή πρόοδος αυτή είναι:
1:-
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτική
  11 (61.11%)
3:Προαιρετική
  7 (38.89%)
Το μάθημα περιλαμβάνεται στον Οδηγό Σπουδών; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  24 (100.00%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 1.00
Σελίδα αναφοράς μαθήματος στον Οδηγό Σπουδών:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Υπάρχει ιστοσελίδα μαθήματος;
ΟΧΙ
  4 (16.67%)
ΝΑΙ
  20 (83.33%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.83
Αναφέρατε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας εάν αυτή υπάρχει:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Έχει γίνει στο τρέχον εξάμηνο αξιολόγηση του μαθήματος από τους φοιτητές; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  24 (100.00%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 1.00
ΙΙ.1.1 Πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία αναπροσαρμογή / επικαιροποίηση της ύλης του μαθήματος (ακαδημαϊκό έτος);
1:-
  0 (0.00%)
2:2020-2021
  0 (0.00%)
3:2019-2020
  9 (42.86%)
4:2018-2019
  5 (23.81%)
5:2017-2018
  0 (0.00%)
6:2016-2017
  1 (4.76%)
7:2015-2016
  4 (19.05%)
8:2014-2015
  1 (4.76%)
9:2013-2014
  0 (0.00%)
10:2012-2013
  0 (0.00%)
11:2011-2012
  0 (0.00%)
12:2010-2011
  1 (4.76%)
13:2009-2010
  0 (0.00%)
14:2008-2009
  0 (0.00%)
15:2007-2008
  0 (0.00%)
16:2006-2007
  0 (0.00%)
17:2005-2006
  0 (0.00%)
18:2004-2005
  0 (0.00%)
19:2003-2004
  0 (0.00%)
20:2002-2003
  0 (0.00%)
ΙΙ.1.2 Υπάρχει επικάλυψη ύλης με άλλα μαθήματα;
ΟΧΙ
  18 (75.00%)
ΝΑΙ
  6 (25.00%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.25
Αν ναι πώς το αντιμετωπίζετε;
ΙΙ.2.1 Βοηθήματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα.
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
ΙΙ.2.2 Γίνεται επικαιροποίηση των βοηθημάτων;
ΟΧΙ
  1 (4.17%)
ΝΑΙ
  23 (95.83%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.96
Αν ναι με ποια διαδικασία;
ΙΙ.2.3 Ποιο ποσοστό της διδασκόμενης ύλης καλύπτεται από τα βοηθήματα;
1:0-20%
  0 (0.00%)
2:20-40%
  1 (4.76%)
3:40-60%
  0 (0.00%)
4:60-80%
  5 (23.81%)
5:80-100%
  15 (71.43%)
ΙΙ.2.4 Παρέχετε πρόσθετη βιβλιογραφία πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων;
ΟΧΙ
  7 (29.17%)
ΝΑΙ
  17 (70.83%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.71
Αν ναι αναφέρατε άλλα στοιχεία:
ΙΙ.2.5 Πώς γνωστοποιείτε στους φοιτητές την ύλη του μαθήματος, τους μαθησιακούς στόχους και τον τρόπο αξιολόγησης τους;
ΙΙ.3.1 Έχετε ανακοινωμένες ώρες γραφείου για συνεργασία με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  3 (12.50%)
ΝΑΙ
  21 (87.50%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
ΙΙ.3.2 Πώς μεθοδεύετε την εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία (π.χ. αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας);
ΙΙ.3.3 Οργανώνετε στο πλαίσιο του μαθήματος εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών / διαλέξεις επιστημόνων ή άλλες δραστηριότητες σε συνεργασία με τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς;
ΟΧΙ
  23 (95.83%)
ΝΑΙ
  1 (4.17%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.04
Αναφέρατε τυχόν άλλα στοιχεία:
Κατά την εκτίμησή σας, τι ποσοστό φοιτητών κατά μέσο όρο παρακολουθεί το θεωρητικό μέρος του μαθήματος;
1:0-20%
  3 (15.00%)
2:20-40%
  4 (20.00%)
3:40-60%
  9 (45.00%)
4:60-80%
  2 (10.00%)
5:80-100%
  2 (10.00%)
ΙΙ.5.1 Τρόποι Αξιολόγησης; Σημειώστε στον πίνακα που ακολουθεί τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα.
1:Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου
  21 (100.00%)
2:Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου
  2 (9.52%)
3:Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση)
  5 (23.81%)
4:Κατ’ οίκον εργασία
  12 (57.14%)
5:Προφορική παρουσίαση εργασίας
  8 (38.10%)
6:Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις
  11 (52.38%)
7:Άλλα
  3 (14.29%)
Περιγράψτε συνοπτικά τυχόν άλλους τρόπους αξιολόγησης.
Παρακολουθούνται όλοι οι φοιτητές κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων; (Nαι ή Όχι)
ΟΧΙ
  1 (4.17%)
ΝΑΙ
  23 (95.83%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.96
Λαμβάνουν οι φοιτητές συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) στο μέσον του εξαμήνου; (Nαι ή Όχι).
ΟΧΙ
  3 (12.50%)
ΝΑΙ
  21 (87.50%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
ΙΙ.5.2 Πώς διασφαλίζετε τη διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών;
ΙΙΙ.1.1 Αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των αιθουσών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού και τη διαθεσιμότητά τους.
ΙΙΙ.1.2 Εργαστήρια που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των εργαστηριακών χώρων, του εργαστηριακού εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.3 Είναι διαθέσιμα τα εργαστήρια του μαθήματος για χρήση εκτός προγραμματισμένων ωρών;
ΟΧΙ
  9 (37.50%)
ΝΑΙ
  15 (62.50%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.62
Αναφέρατε τυχόν άλλες παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.4 Σπουδαστήρια: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των χώρων, του εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.5 Χρησιμοποιείτε Εκπαιδευτικό Λογισμικό;
ΟΧΙ
  12 (50.00%)
ΝΑΙ
  12 (50.00%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.50
Αν ναι ποιο; (περιγράψτε συνοπτικά)
ΙΙΙ.1.6 Υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη του μαθήματος από τη βιβλιοθήκη (βιβλιογραφία και άλλοι μαθησιακοί πόροι);
ΟΧΙ
  3 (12.50%)
ΝΑΙ
  21 (87.50%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
Αναφέρατε άλλες τυχόν παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.7 Πώς κρίνετε συνολικά τη διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή;
1:Θετικά
  22 (91.67%)
2:Αρνητικά
  2 (8.33%)
Αν η απάντηση είναι αρνητική, σχολιάστε συνοπτικά τυχόν ελλείψεις και καταγράψτε τις αναγκαίες βελτιώσεις σύμφωνα με τις παραπάνω κατηγορίες.
ΙΙΙ.2.1 Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος;
ΟΧΙ
  4 (16.67%)
ΝΑΙ
  20 (83.33%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.83
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.2 Χρησιμοποιούνται μαθησιακά βοηθήματα βασισμένα σε ΤΠΕ;
ΟΧΙ
  14 (58.33%)
ΝΑΙ
  10 (41.67%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.42
Αναφέρατε παραδείγματα
ΙΙΙ.2.4 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών;
ΟΧΙ
  9 (37.50%)
ΝΑΙ
  15 (62.50%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.62
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.3 Χρησιμοποιούνται ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση;
ΟΧΙ
  10 (41.67%)
ΝΑΙ
  14 (58.33%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.58
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.5 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην επικοινωνία σας με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  3 (12.50%)
ΝΑΙ
  21 (87.50%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
Αν ναι πώς;
ΙV.1 Σας κοινοποιείται κατάλογος των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα;
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  24 (100.00%)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι πότε;
1:Στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου
  9 (37.50%)
2:Στον μέσον της ακαδημαϊκής περιόδου
  10 (41.67%)
3:Στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου
  3 (12.50%)
4:Σε άλλη περίοδο
  2 (8.33%)