Συμπληρώστε την περιγραφή και το περιεχόμενο του μαθήματος:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Συμπληρώστε τους μαθησιακούς στόχους:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Εξάμηνο Διδασκαλίας (έτσι όπως αυτό δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
Σύνολο: 22. Μέσος όρος: 5.00
Τύπος Μαθήματος (έτσι όπως αυτός δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
|
2:Υποχρεωτικό (Υ) | 10 (50.00%) |
|
3:Υποχρεωτικής Επιλογής (ΥΕ) | 5 (25.00%) |
|
4:Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ) | 5 (25.00%) |
|
Γνωστική περιοχή (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
|
2:Υποβάθρου (ΥΠ) | 9 (45.00%) |
|
3:Επιστημονικής Περιοχής (ΕΠ) | 8 (40.00%) |
|
4:Γενικών Γνώσεων (ΓΓ) | 0 (0.00%) |
|
5:Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (ΑΔ) | 3 (15.00%) |
|
Κατηγορία μαθήματος (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
|
2:Μάθημα Κορμού (ΚΟ) | 11 (52.38%) |
|
3:Ειδίκευσης (ΕΙΔ) | 4 (19.05%) |
|
4:Κατεύθυνσης (ΚΑ) | 6 (28.57%) |
|
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Διαλέξεις):
Σύνολο: 19. Μέσος όρος: 37.95
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Εργαστήρια):
Σύνολο: 15. Μέσος όρος: 15.00
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Μικρές Ομάδες):
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Άλλες):
Σύνολο εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας:
Σύνολο: 20. Μέσος όρος: 10.75
Διδακτικές Μονάδες:
Σύνολο: 20. Μέσος όρος: 5.25
Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας (Ναι/Όχι):
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.79
Υπάρχει εργασία ή πρόοδος (Ναι/Όχι):
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.92
Εάν υπάρχει εργασία ή πρόοδος αυτή είναι:
|
2:Υποχρεωτική | 11 (61.11%) |
|
|
Το μάθημα περιλαμβάνεται στον Οδηγό Σπουδών; (Ναι/Όχι)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 1.00
Σελίδα αναφοράς μαθήματος στον Οδηγό Σπουδών:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Υπάρχει ιστοσελίδα μαθήματος;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.83
Αναφέρατε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας εάν αυτή υπάρχει:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Έχει γίνει στο τρέχον εξάμηνο αξιολόγηση του μαθήματος από τους φοιτητές; (Ναι/Όχι)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 1.00
ΙΙ.1.1 Πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία αναπροσαρμογή / επικαιροποίηση της ύλης του μαθήματος (ακαδημαϊκό έτος);
ΙΙ.1.2 Υπάρχει επικάλυψη ύλης με άλλα μαθήματα;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.25
Αν ναι πώς το αντιμετωπίζετε;
- Η επικάλυψη είναι σχεδιασμένη σε συνεργασία με τον διδάσκοντα του μαθήματος Προγραμματισμός Ι ώστε να γίνεται επανάληψη σε σημαντικές ή δύσκολες έννοιες που δεν γίνεται να καλυφθούν σε μεγάλη έκταση στο μάθημα Προγραμματισμός Ι.
- Επανάληψη της θεωρίας ΜΣ Fourier.
- Το μάθημα είναι εισαγωγικό και από τη φύση του έχει επικάλυψη με πληθώρα μαθημάτων, αφού ο στόχος του είναι να δώσει μια πρώτη επαφή με τα επιστημονικά αντικείμενα της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών. Συνεπώς και δεν καλύπτει σε βάθος τα αντικείμενα αυτά
- Η επικάλυψη της ύλης είναι μικρή με τα μαθήματα ασύρματα και κινητές επικοινωνίες Ι και Δίκτυα Επικοινωνιών και το μάθημα αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια των προαναφερθέντων μαθημάτων σε συγκεκριμένη θεματική ενότητα (κυψελωτά δίκτυα). Υπάρχει συνεννόηση με τους καθηγητές που κάνουν τα μαθήματα αυτά.
ΙΙ.2.1 Βοηθήματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα.
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
ΙΙ.2.2 Γίνεται επικαιροποίηση των βοηθημάτων;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.96
Αν ναι με ποια διαδικασία;
- Ετήσια ενημέρωση σε νέες εκδόσεις.
- Ο διδάσκων παρακολουθεί τα συγγράμματα που εκδίδονται κάθε χρόνο και υπάρχουν στον ΕΥΔΟΞΟ
- Ετήσια ενημέρωση σε νέες εκδόσεις.
- Ο διδάσκων εξετάζει τα νέα βιβλία και συμπληρώνει ή τροποποιεί τον κατάλογο βοηθημάτων.
- Ανανέωση διαφανειών και προσθήκη/αναδιαμόρφωση ύλης
- Αξιολογώντας τις παρατηρησεις, την ανταπόκριση και την απόδοση των φοιτητων του προηγούμενου ακαδημαικού έτους
- Πραγματοποιούνται μικρές τροπόποιήσεις κατ' έτος με στόχο της βελτίωση της αφομοίωσης της διδακτέας ύλης από τους φοιτητές
- Ανανέωση/εμπλουτισμός διαφανειών και εργαστηριακού εκπαιδευτικού υλικού για να υποστηρίξει νέες τεχνολογίες και βελτιώσει τον τρόπο παριυσίασης των εννοιών του μαθήματος
- Αναζήτηση στην ελληνική βιβλιογραφία του αντικειμένου.
- Ελέγχου και Επικαιροποίησης
- Ανανέωση/εμπλουτισμός διαφανειών και εργαστηριακού εκπαιδευτικού υλικού για να υποστηρίξει νέες τεχνολογίες και βελτιώσει τον τρόπο παριυσίασης των εννοιών του μαθήματος
- Ανάρτηση στη σελίδα του μαθήματος
- παραπομπή στο διαδίκτυο
- Ανανέωση σημειώσεων-διαλέξεων διδάσκοντα
- Έρευνα στα διαθέσιμα συγγράμματα και αξιολόγησή τους.
- Συγκέντρωση συνδέσμων και λογισμικού από το διαδίκτυο
- Η περιοχή εξελίσσεται ταχύτητα. Πέρα από τις βασικές γνώσεις για τις οποίες χρησιμοποιείται το βασικό σύγγραμμα, γίνεται πάντα επικαιροποίηση των επιστημονικών άρθρων
- Με επικαιροποίηση των επιστημονικών άρθρων
ΙΙ.2.3 Ποιο ποσοστό της διδασκόμενης ύλης καλύπτεται από τα βοηθήματα;
ΙΙ.2.4 Παρέχετε πρόσθετη βιβλιογραφία πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.71
Αν ναι αναφέρατε άλλα στοιχεία:
- Τις διαφάνειες του μαθήματος.
- Δίδονται παραπομπές σε βιβλία που υπάρχουν στην πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη ή είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρονικά αντίγραφα.
- Σημειώσεις:
Γιάννης Ιωαννίδης, Γιώργος Λέπουρας, Σημειώσεις Επικοινωνίας Ανθρώπου-Μηχανής, 5η έκδοση
- Διαφάνειες διδάσκοντα
- 1) Kip Irvine, Assembly Language for X86 Processors, Pearson Education,7th edition ,2014
- 1) K. Cooper, L. Torczon, Engineering a Compiler, 2η έκδοση, Morgan Kaufmann, 2011
2) John Levine, flex & bison : Text Processing Tools, 1η εκδοση, OReilly
3) Terence Parr, The Definitive ANTLR 4 Reference, 2η εκδοση, Pragmatic Bookshelf
- Πηγές στο διαδίκτυο, ελεύθερα διαθέσιμες σημειώσεις.
- Σημειώσεις μαθήματος
- 1) K. Cooper, L. Torczon, Engineering a Compiler, 2η έκδοση, Morgan Kaufmann, 2011
2) John Levine, flex & bison : Text Processing Tools, 1η εκδοση, OReilly
3) Terence Parr, The Definitive ANTLR 4 Reference, 2η εκδοση, Pragmatic Bookshelf
- παραπομπή στο διαδίκτυο
- Σημειώσεις στο eclass.
- Διαφάνειες διαλέξεων διδάσκοντα
- Τίτλοι βιβλίων στην πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη.
- Διαφάνειες
Σημειώσεις διδάσκοντα
Σύνδεσμοι στο Διαδίκτυο και δωράν διαθέσιμο λογισμικό
- επιστημονικά άρθρα
- Επιστημονικά άρθρα
ΙΙ.2.5 Πώς γνωστοποιείτε στους φοιτητές την ύλη του μαθήματος, τους μαθησιακούς στόχους και τον τρόπο αξιολόγησης τους;
- Στην τάξη/μέσω e-class/μέσω Οδηγού Σπουδών.
- Μέσω της ιστοσελίδας του μαθήματος και κατά την 1η διάλεξη.
- Στην τάξη/μέσω e-class/μέσω Οδηγού Σπουδών.
- Κατά την πρώτη διάλεξη. Υπάρχουν επίσης αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος.
- E-class, πρώτη διάλεξη
- Διαφάνειες με διαδικαστικά μαθήματος, ενημέρωση στην πρώτη διάλεξη
- Γινεται προφορική ενημέρωση, καθώς και ανάρτηση όλων των πληροφοριών στο eclass του μαθήματος.
- 1) Οι μαθησιακοί στόχοι και τρόπος αξιολόγησης περιγράφεται στις εισαγωγικές διαφάνειες μαθήματος
2) Η ύλη καθορίζεται από τις διαφάνειες που διδάσκονται και είναι αναρτητέες στο ιστοχώρο του μαθήματος
- Η γνωστοποίηση της ύλης, μαθησιακών στόχων και του τρόπου αξιολόγησης γίνεται από
1) τον ιστοχώρο του μαθήματος στις εισαγωγικές διαφάνειες του μαθήματος
2) το εκπαιδευτικό υλικό
3) Προφορικά στις διαλέξεις
- Μέσω του οδηγού σπουδών και κατά την πρώτη διάλεξη. Η ύλη αναγράφεται στον δικτυακό τόπο του μαθήματος.
- Μέσω e-class
- Στις διαλέξεις και μέσω των διαφανειών του μαθήματος
- Στο πρώτο μάθημα και στη σελίδα του μαθήματος
- eClass
- Eclass
- Στις διαλέξεις του μαθήματος και στο eclass.
- μέσω eclass
- Στην 1η διάλεξη του μαθήματος και με υποστηρικτικό υλικό που είναι ηλεκτρονικά διαθέσιμο.
- Μέσα από τι διαλέξεις, τις διαφάνειες και αναρτώνται και στο eclass
- Στην άρχή του μαθήματος προφορικά/διαφάνειες και με ανακοίνωση στο eclass
- Στην αρχή του εξαμήνου προφορικά/διαφάνειες και στο εclass
ΙΙ.3.1 Έχετε ανακοινωμένες ώρες γραφείου για συνεργασία με τους φοιτητές;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
ΙΙ.3.2 Πώς μεθοδεύετε την εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία (π.χ. αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας);
- Δεν πραγματοποιείται στα πλαίσια του μαθήματος.
- Αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας, επίλυση ασκήσεων, σύνδεση με τεχνολογικές εξελίξεις.
- Μέσα από τις διαλέξεις, με συναντήσεις ανά ομάδα.
- Μέσω των διαλέξεων και των φροντιστηρίων
- Οι φοιτητές παροτρύνονται να αναζητήσουν πληροφορίες εκτός των σημειώσεων του μαθήματος για την καλύτερη κατανόηση και απάντηση των ερωτημάτων των ασκήσεων.
- 1) Μελέτη διαφανειών
2) Αναζήτηση βιβλιογραφίας και διαδικτύου
- Η εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία πραγματοποιείται κυρίως κατά το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος όπου υπάρχει εξάσκηση και διαδραστικότητα με τον φοιτητή.
- Παραπομπή σε πηγές στο διαδίκτυο για επίλυση πρακτικών ζητημάτων.
- Εκμάθηση στην αίθουσα
- Η εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία πραγματοποιείται κυρίως κατά το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος όπου υπάρχει εξάσκηση και διαδραστικότητα με τον φοιτητή.
- Ανάθεση αναζήτησης σε συγκεκριμένα περιοδικά ή πρακτικά συνεδρίων δημοσιεύσεων σχετικών με συγκεκριμένο θέμα και ανάθεση παρουσίασης συγκεκριμένων άρθρων σε όλους τους συμμετέχοντες στο μάθημα
- Σύνδεση της θεωρίας στις διαλέξεις με σύγχρονα πρακτικά και ερευνητικά ζητήματα που αναλύονται σε μαθήματα μεγαλύτερων εξαμήνων. Αναζήτηση υποστηρικτού υλικού πάνω στο αντικείμενο του μαθήματος στο διαδίκτυο.
- μέσω προεργασίας για την επίλυση των εργαστηριακών εφαρμογών
- Αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας, αναζήτηση μελέτη και εμπέδωση βέλτιστων λύσεων.
- Μέσα από εργασίες και ασκήσεις
- Προαιρετικές εργασίες
- μέσα από την υποχρεωτική άσκηση και προσωπικές συναντήσεις που τους εξηγώ πώς να μαζέψουν το υλικό, να μοντελοποιήσουν την εργασία και πώς να τη συγγράψουν σα μια μίνι πτυχιακή
ΙΙ.3.3 Οργανώνετε στο πλαίσιο του μαθήματος εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών / διαλέξεις επιστημόνων ή άλλες δραστηριότητες σε συνεργασία με τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.04
Αναφέρατε τυχόν άλλα στοιχεία:
- Το μάθημα δεν ενδείκνυται για τέτοιου είδους δραστηριότητες καθώς είναι μάθημα κορμού, σημαντικό για το προγραμματιστικό υπόβαθρο των φοιτητών.
Κατά την εκτίμησή σας, τι ποσοστό φοιτητών κατά μέσο όρο παρακολουθεί το θεωρητικό μέρος του μαθήματος;
ΙΙ.5.1 Τρόποι Αξιολόγησης; Σημειώστε στον πίνακα που ακολουθεί τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα.
1:Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου | 21 (100.00%) |
|
2:Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου | 2 (9.52%) |
|
3:Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση) | 5 (23.81%) |
|
4:Κατ’ οίκον εργασία | 12 (57.14%) |
|
5:Προφορική παρουσίαση εργασίας | 8 (38.10%) |
|
6:Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις | 11 (52.38%) |
|
|
Περιγράψτε συνοπτικά τυχόν άλλους τρόπους αξιολόγησης.
- Κοινά θέματα και εξετάσεις.
- Η ύλη του μαθήματος χωρίζεται σε ενότητες. Στο τέλος κάθε θεωρητικής ενότητας ακολουθεί σειρά υποχρεωτικών εργαστηρίων. Κάθε εργαστήριο ολοκληρώνεται με εξέταση.
Ο τελικός βαθμός του μαθήματος υπολογίζεται κατά 50% από το μέσο όρο των εξετάσεων των εργαστηρίων και κατά 50% από το βαθμό της τελικής εξέτασης.
Η εξέταση θεωρείται επιτυχής εάν ο συνολικός βαθμός εργαστηρίου και διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 5, και επιπλέον ο συνολικός βαθμός των εργαστηρίων είναι τουλάχιστον 4 και ο βαθμός του τελικού διαγωνίσματος είναι τουλάχιστον 4.
- Όλες οι προφορικές εξετάσεις έγιναν μέσω τηλεδιάσκεψης λόγω των μέτρων αποφυγής της εξάπλωσης του COVID-19.
- γραπτή αναφορά στο τέλος κάθε εργαστηριακής άσκησης
αξιολόγηση συμμετοχής του φοιτητή κατά την διάρκεια του εργαστηρίου
- Προφορική εξέταση πάνω στις εργαστηριακές ασκήσεις
- Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
Επίλυση προβλημάτων
- Προφορική εξέταση πάνω στις εργαστηριακές ασκήσεις
Παρακολουθούνται όλοι οι φοιτητές κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων; (Nαι ή Όχι)
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.96
Λαμβάνουν οι φοιτητές συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) στο μέσον του εξαμήνου; (Nαι ή Όχι).
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
ΙΙ.5.2 Πώς διασφαλίζετε τη διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών;
- Μέσω κανόνων βαθμολόγησης που προκαθορίζονται κατά τη συγγραφή των θεμάτων.
- Κοινά θέματα και εξετάσεις.
- Ανακοίνωση των βαθμολογιών γραπτών, πρόσβαση έκαστου φοιτητή στο γραπτό τους.
- Τα κριτήρια βαθμολόγησης είναι προκαθορισμένα.
- Τα κριτήρια αξιολόγησης και το βάρος κάθε κριτηρίου ανακοινώνονται μαζί με την εκάστοτε άσκηση/εξέταση, ανακοίνωση βαθμολογιών κάθε άσκησης/εξέτασης στο eclass του μαθήματος, επιστροφή διορθωμένων ασκήσεων στους φοιτητές ή/και ώρες γραφείου για να δουν το γραπτό τους.
- Ανακοινώνονται αναλυτικά οι βαθμοί που συγκεντρώνουν από τις εργασίες τους και από την τελική εξέταση
- 1) Δημόσια Ανάρτηση βαθμών στον ιστοχώρο του μαθήματος
2) Εξέταση φοιτητών κάτω από τις ίδιες συνθήκες
- Ανάρτηση των βαθμολογιών της προόδου και των γραπτών εξετάσεων για όλους τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του μαθήματος
- Δημοσιοποίηση όλων των επιμέρους βαθμών (εργασιών, γραπτού) και των βαρών που συμμετέχουν στην τελική βαθμολογία.
Δυνατότητα επανεξέτασης των ασκήσεων και του γραπτού.
- Εξετάσεις πολλαπλής επιλογής
Εργασία
- Ανάρτηση των βαθμολογιών της προόδου και των γραπτών εξετάσεων για όλους τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του μαθήματος
- Παρουσιάζοντας τις εργασίες των φοιτητών παρουσία όλων ώστε να γίνονται συγκρίσεις και να κρίνουν και μόνοι τους την αντικειμενικότητα της αξιολόγησης.
- Λόγω covid-19, αυτό το εξάμηνο οι εξετάσεις του μαθήματος πραγματοποιήθηκαν εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά μέσα.
Μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας δόθηκε η δυνατότητα στους φοιτητές να στείλουν email εντός προθεσμίας για να λάβουν περαιτέρω εξηγήσεις επίσης μέσω email για το βαθμό τους.
- Οι φοιτητές έχουν πρόσβαση στις βαθμολογημένες εργασίες τους και στο γραπτό της θεωρητικής εξέτασης
- Ανακοίνωση των βαθμολογιών εργασιών, λεπτομερή σχόλια για τις εργασίες, γραπτών και συνολικής βαθμολογίας.
- Ανακοινώνεται δημόσια η βαθμολογία των φοιτητών και αναρτάται στο eclass(Μόνο Α.Μ. και βαθμοί)
- Με τη γραπτή εξέταση (επιτηρητές), ανακοίνωση σε όλους με Α.Μ. την τελική βαθμολογία και τις προαιρετικές ασκήσεις, αλλά και με τη δυνατότητα να δουν οι φοιτητές το γραπτό τους
- Ανακοίνωση με Α.Μ. μόνο των βαθμολογιών
ΙΙΙ.1.1 Αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα:
Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των αιθουσών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού και τη διαθεσιμότητά τους.
- Επαρκείς αίθουσες.
- Ο επιτραπέζιους ΗΥ, το προβολικό και ο πίνακας που υπάρχουν στην αίθουσα διδασκαλίας κρίνονται ικανοποιητικός εξοπλισμός για τις ανάγκες του μαθήματος.
- Επαρκείς αίθουσες και εργαστήρια.
- Η αίθουσα είναι επαρκής και κατάλληλη, διαθέτει πίνακα, υπολογιστή, προβολικό και οθόνη. Ενίοτε το δίκτυο δεν λειτουργεί, κάτι που δημιουργεί πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Θα ήταν επιθυμητή η αντικατάσταση του μηχανήματος με ένα πιο ισχυρό.
- Χρησιμοποιούνται οι αίθουσες του τμήματος, είναι επαρκείς.
- Επαρκείς και κατάλληλες.
- Αυτο το εξάμηνο έγινε διαδικτυακό μάθημα, χωρίς κάποιο πρόβλημα
- Οι αίθουσες είναι εξοπλισμένες επαρκώς για την τέλεση των μαθημάτων της σχολής με τον απαραίτητο διδακτικό εξοπλισμό, θέρμανση/ψύξη, και καθαριότητα.
- Οι αίθουσα διδασκαλίας που γίνεται το μάθημα είναι μιας από τις κοινόχρηστες αίθουσες διδασκαλίας του τμήματος που παρέχουν κάτάλληλο εξοπλισμό (υπολογιστή, projector, πίνακα) για την διεξαγωγή διδασκαλίας.
Οι αίθουσα διδασκαλίας βρίσκεται σε καινούργιο κτίριο και παρέχεται θέρμανση και καθαριότητα
- Οι αίθουσες ήταν επαρκείς.
Οι αίθουσες προς την μπροστινή μεριά του κτηρίου έχουν ανεπαρκή σκίαση το μεσημέρι.
Τα προβολικά μηχανήματα σε κάποιες αίθουσες δεν έχουν επαρκή ανάλυση ή/και φωτεινότητα λόγω ηλικίας. Αντικατάσταση με σύγχρονα θα βοηθούσε.
- Επαρκείς
- Οι αίθουσα διδασκαλίας που γίνεται το μάθημα είναι μιας από τις κοινόχρηστες αίθουσες διδασκαλίας του τμήματος που παρέχουν κάτάλληλο εξοπλισμό (υπολογιστή, projector, πίνακα) για την διεξαγωγή διδασκαλίας.
Οι αίθουσα διδασκαλίας βρίσκεται σε καινούργιο κτίριο και παρέχεται θέρμανση και καθαριότητα
- 1 αίθουσα για την θεωρία με υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο και προβολικό
- Λόγω covid-19, αυτό το εξάμηνο η παράδοση του μαθήματος πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως με χρήση της πλατφόρμας MS Teams.
- Οι αίθουσες και ο εξοπλισμός επαρκούν για τις ανάγκες του μαθήματος
- Αίθουσα διαλέξεων 50 ατόμων. Η αίθουσα είναι επαρκής και κατάλληλη, διαθέτει πίνακα, υπολογιστή, προβολικό και οθόνη.
Ο υπολογιστής δεν διαθέτει ενημερωμένο λογισμικό προβολής παρουσιάσεων.
- Γ1. Οι αίθουσες και ο εξοπλισμός είναι ικανοποιητικές
- επαρκή
ΙΙΙ.1.2 Εργαστήρια που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα:
Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των εργαστηριακών χώρων, του εργαστηριακού εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
- Το εργαστήριο ΗΥ και το λογισμικό Maltlab/GNU Octave κρίνονται επαρκή για τις ανάγκες των εργαστηρίων.
- Επαρκείς αίθουσες και εργαστήρια.
- Τα εργαστήρια υπολογιστών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ελεύθερη πρακτική άσκηση και στο πλαίσιο της εκπόνησης της προαιρετικής εργασίας. Είναι εν γένει επαρκή.
- Επαρκή και κατάλληλα.
- Αυτο το εξάμηνο έγινε διαδικτυακό μάθημα, χωρίς κάποιο πρόβλημα
- Οι αίθουσες είναι εξοπλισμένες επαρκώς για την τέλεση των μαθημάτων της σχολής με τον απαραίτητο διδακτικό εξοπλισμό, θέρμανση/ψύξη, και καθαριότητα.
- Για το εργαστήριο χρησημοποιείται η αίθουσα του εργαστηρίου υπολογιστικών συστημάτων. Διαθέτει 15 θέσεις εργασίας εκ των οποίων οι 10 διαθέτουν σύγχρονους υπολογιστές ενώ οι υπόλοιπες 5 υπολογιστές παλαιότερης τεχνολογίας.
Το λογισμικό που χρησημοποιείται παρέχεται από συνδρομή του Πανεπιστημίου με την Microsoft και είναι τελευταίας τεχνολογίας
Η αίθουσα που διεξάγονται τα εργαστήρια είναι ένας ευχάριστος χώρος με καινούργια έπιπλα, θέρμανση, καθαριότητα και πληρεί της προϋποθέσεις για την διεξαγωγή των εργαστηρίων
- Ο εξοπλισμός είναι επαρκής.
Έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα κλοπής εξοπλισμού χαμηλής αξίας (ποντίκια, πληκτρολόγια).
- Επαρκείς
- Για το εργαστήριο χρησημοποιείται η αίθουσα του εργαστηρίου υπολογιστικών συστημάτων. Διαθέτει 15 θέσεις εργασίας εκ των οποίων οι 10 διαθέτουν σύγχρονους υπολογιστές ενώ οι υπόλοιπες 5 υπολογιστές παλαιότερης τεχνολογίας.
Το λογισμικό που χρησημοποιείται παρέχεται από συνδρομή του Πανεπιστημίου με την Microsoft και είναι τελευταίας τεχνολογίας
Η αίθουσα που διεξάγονται τα εργαστήρια είναι ένας ευχάριστος χώρος με καινούργια έπιπλα, θέρμανση, καθαριότητα και πληρεί της προϋποθέσεις για την διεξαγωγή των εργαστηρίων
- Εργαστήριο με υπολογιστές με λογισμικό ISE της XILINX καθώς και XILINX FPGA kit αξιολόγησης συνδεδεμένα με τους υπολογιστές ώστε να προγραμματίζονται για την κατασκευή κυκλωμάτων και κατόπιν να ελέγχεται η λειτουργία τους.
- Το εργαστήριο του μαθήματος αξιολογείται χωριστά.
- Οι εργαστηριακοί χώροι επαρκούν για τις ανάγκες του μαθήματος
- Εργαστήριο προσωπικών υπολογιστών. Το εργαστήριο είναι επαρκές και κατάλληλο, διαθέτει περίσσεια θέσεων.
- Alienware για το εργαστήριο UNIX
- επαρκή
- επαρκή
ΙΙΙ.1.3 Είναι διαθέσιμα τα εργαστήρια του μαθήματος για χρήση εκτός προγραμματισμένων ωρών;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.62
Αναφέρατε τυχόν άλλες παρατηρήσεις:
- Αυτο το εξάμηνο έγινε διαδικτυακό μάθημα
ΙΙΙ.1.4 Σπουδαστήρια: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των χώρων, του εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
- Υπάρχει η βιβλιοθήκη της Σχολής με πολλά σχετικά συγγράμματα.
- Επαρκή και κατάλληλα.
- Επαρκείς
- Η εξ αποστάσεως διδασκαλία απαιτεί κατάλληλο εξοπλισμό ο οποίος δεν διατίθεται από όλους τους φοιτητές.
- Ικανοποιούν τις ανάγκες των φοιτητών
- Ειναι ικανοποιητικό
- επαρκή
- επαρκή
ΙΙΙ.1.5 Χρησιμοποιείτε Εκπαιδευτικό Λογισμικό;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.50
Αν ναι ποιο; (περιγράψτε συνοπτικά)
- Το Matlab και ειδικότερα το simulink, Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το GNU Octave εναλλακτικά.
- Animations για την επίδειξη εννοιών.
- open eClass, MS Teams για εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, Zoom για εξ' αποστάσεως προφορική εξέταση
- Matlab/Simulink
- To Microsoft Visual Studio παρέχεται δωρεάν στους φοιτητές της σχολής από την συνδρομή MSDNAA του Πανεπιστημίου
- Τελευταία έκδοση αναπτυξιακού περιβάλλοντος Microsoft Visual Studio που παρέχεται από την εκπαιδευτική συνδρομοή του Πανεπιστημίου με την Microsoft
- AnyLogic, Λογισμικό Μοντελοποίησης - Προσομοίωσης
- Τελευταία έκδοση αναπτυξιακού περιβάλλοντος Microsoft Visual Studio που παρέχεται από την εκπαιδευτική συνδρομοή του Πανεπιστημίου με την Microsoft
- ISE XILINX, Vivado XILINX
- Matlab
- Εξειδικευμένο λογισμικό για υποστήριξη όλων των φάσεων του κύκλου ζωής του λογισμικού.
ΙΙΙ.1.6 Υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη του μαθήματος από τη βιβλιοθήκη (βιβλιογραφία και άλλοι μαθησιακοί πόροι);
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
Αναφέρατε άλλες τυχόν παρατηρήσεις:
- Τα βιβλία απαιτούν ανανέωση
- Η βιβλιοθήκη είναι ενημερωμένη. Όμως το ωράριό της είναι περιορισμένο.
ΙΙΙ.1.7 Πώς κρίνετε συνολικά τη διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή;
Αν η απάντηση είναι αρνητική, σχολιάστε συνοπτικά τυχόν ελλείψεις και καταγράψτε τις αναγκαίες βελτιώσεις σύμφωνα με τις παραπάνω κατηγορίες.
- Αναβάθμιση υπολογιστή, διασφάλιση λειτουργίας δικτύου.
Κατά το ακαδ. έτος 2019-2020 μεγάλο μέρος της διδασκαλίας πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως. Τα εργαλεία τηλεδιάσκεψης ήταν χρήσιμα, δεν ήταν δυνατόν ωστόσο να έχουν εφάμιλο αποτέλεσμα με την εκ του σύνεγγυς εκπαίδευση.
- Με εξαίρεση αυτό το εξάμηνο που έγινε διαδικτυακό μάθημα, απαιτείται περισσότερος εργαστηριακός εξοπλισμός
- Η διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή είναι απολύτως επαρκής και όποιες ελλείψεις καλύπτονται από εκπαιδευτικούς πόρους που είναι διαθέσιμοι στο διαδίκτυο.
ΙΙΙ.2.1 Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.83
Αν ναι πώς;
- Ηλεκτρονικές Παρουσιάσεις, e-class.
- Πέραν του ΗΥ και του λογισμικού Matlab/GNU Octave, γιίνεται χρήση του περιβάλλοντος eclass, στο οποίο βρίσκονται οι διαφάνειες του μαθήματος στο διαδίκτυο, ενώ υπάρχει επικοινωνία μεταξύ διδάσκοντος και διδασκομένων με τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Το μάθημα ανήκει στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
- Χρήση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων
Χρήση υπολογιστή κατά τη διάλεξη
Χρήση animation
- Όλες οι διαδικασίες του μαθήματος γίνονται ηλεκτρονικά, οι διαφάνειες είναι διαθέσιμες ηλεκτρονικά.
- Προσομοιώσεις σε υπολογιστές, eclass, videoconferencing
- 1) Ιστοχώρος Μαθήματος (Eclass) παρέχει οργάνωση του εκπαιδευτικού υλικού και αμφίδρομη επικοινωνία με τους φοιτητές
2) Υπολογιστές
3) Εκπαιδευτικό Λογισμικό
4) Παραγωγή Video σχετιζόμενα με το μάθημα στο Youtube
- 1) Χρήση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων
2) Χρήση υπολογιστή κατά τη διάλεξη
3) Χρήση εξειδικευμένου λογισμικού
4) Διάθεση υλικού μέσω δικτυακού τόπου
5) Επικοινωνία με φοιτητές μέσω e-mail
- Χρήση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων. Χρήση υπολογιστή κατά τη διάλεξη. Διάθεση υλικού μέσω δικτυακού τόπου. Διαχείριση εργασιών/ασκήσεων μέσω δικτυακού τόπου. Επικοινωνία με φοιτητές μέσω e-mail. Ηλεκτρονικός χώρος συνομιλιών διδάσκοντος και φοιτητών.
- Χρήση συνεργατικών εργαλείων όπως MS Teams, BigBlueButton, κτλ
- 1) Χρήση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων
2) Χρήση υπολογιστή κατά τη διάλεξη
3) Χρήση εξειδικευμένου λογισμικού
4) Διάθεση υλικού μέσω δικτυακού τόπου
5) Επικοινωνία με φοιτητές μέσω e-mail
- Παρουσιάσεις σε ppt, χρήση eclass,
- Eclass
- Ειδικά αυτό το εξάμηνο λόγω των εξ αποστάσεων παραδόσεων χρησιμοποιήθηκαν τα εξής εργαλεία:
* Παρουσιάσεις Power point
* eclass.
* MS Teams
* Zoom
* MS Forms
- eclass, ηλεκτρονικές διαφάνειες, εργαστήρια με χρήση λογισμικού
- Χρήση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων
Χρήση υπολογιστή κατά τη διάλεξη
Χρήση εξειδικευμένου λογισμικού
- eclass, διαφάνειες, προβολικό
- eclass, μάθημα με διαφάνειες/προβολικό, zoom
- διαφάνειες, εclass, zoom
ΙΙΙ.2.2 Χρησιμοποιούνται μαθησιακά βοηθήματα βασισμένα σε ΤΠΕ;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.42
Αναφέρατε παραδείγματα
- Το μάθημα ανήκει στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
- Animations
- Διαφάνειες που είναι διαθέσιμες ηλεκτρονικά, ιστοχώρος ειδικά σχεδιασμένος για online επίλυση αποριών, ιστοχώρος ειδικά σχεδιασμένος ηλεκτρονική εναπόθεση των εργασιών προς συζήτηση, λογισμικό ηλεκτρονικής μάθησης (open eClass), MS Teams για εξ' αποστάσεως εκπαίδευση.
- Σημειώσεις στο eclass
- Χρήση συνεργατικών εργαλείων όπως MS Teams, BigBlueButton, κτλ
- ISE XILINX, Vivado XILINX
- παραδείγματα με γραφικές αναπαραστάσεις matlab.
- eclass
- προσομοιωτής Η/Υ
ΙΙΙ.2.4 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.62
Αν ναι πώς;
- Μέσω του πειραματισμού στα συστήματα ψηφιακών επικοινωνιών με εκπαιδευτικές ασκήσεις.
- Το μάθημα ανήκει στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
- Η αξιολόγηση έγινε εξ αποστάσεως με ηλεκτρονική διανομή θεμάτων και συλλογή απαντήσεων.
- Εξέταση του project σε υπολογιστή (μέσω τηλεδιάσκεψης λόγω των μέτρων αποφυγής της εξάπλωσης του COVID-19)
- αναρτηση βαθμολογιας στο eclass, videoconferencing
- Οι αξιολόγηση των εργαστηριακών ασκήσεων γίνεται πάνω στο εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος
- Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου αντιγραφών προγραμμάτων (moss). Ηλεκτρονική υποβολή ασκήσεων μέσω eclass.
- Χρήση συνεργατικών εργαλείων όπως MS Teams
- Διεξαγωγή εργαστηριακών εξετάσεων προόδου σε υπολογιστή σε εξειδικευμένο λογισμικό και αξιολόγηση βάση της επιτυχής ολοκλήρωσης της άσκησης
- Ο.ΣΥ.ΔΙ.Π.
- e-secretary
- Λόγω της καραντίνας η αξιολόγηση έχγινε ηλεκτρονικά με τη χρήση του eclass και του zoom
- Λόγω της καραντίνας η αξιολόγηση έχγινε ηλεκτρονικά με τη χρήση του eclass και του zoom
ΙΙΙ.2.3 Χρησιμοποιούνται ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.58
Αν ναι πώς;
- Μέσω του πειραματισμού στα συστήματα ψηφιακών επικοινωνιών με εκπαιδευτικές ασκήσεις.
- Το μάθημα ανήκει στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
- Εργαστηριακά φροντιστήρια κατανόησης της ύλης του θεωρητικού μέρους σε υπολογιστή. Χρήση πραγματικού προγραμματιστικού περιβάλλοντος. Επίλυση προγραμματιστικών ασκήσεων από τους φοιτητές σε υπολογιστή την ώρα του εργαστηρίου και επιτόπιες υποδείξεις/διορθώσεις από τους υπεύθυνους εργαστηριακούς βοηθούς.
- Προσομοιώσεις σε υπολογιστές, eclass, videoconferencing
- Οι διεξαγωγή των εργαστηριακών ασκήσεων γίνεται πάνω στο εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος
- Χρήση του αναπτυξιακού περιβάλλοντος λογισμικού Microsoft Visual Studio, εργαλεία λογισμικού Flex, Bison και ANTLR
- Οι ασκήσεις γίνονται στους υπολογιστές του εργαστηρίου.
- Χρήση του αναπτυξιακού περιβάλλοντος λογισμικού Microsoft Visual Studio, εργαλεία λογισμικού Flex, Bison και ANTLR
- ISE XILINX, Vivado XILINX
- Το εργαστήριο του μαθήματος αξιολογείται χωριστά.
- eclass, ηλεκτρονικές παρουσιάσεις
- Εφαρμογή της θεωρίας μέσω εξάσκησης σε κατάλληλο λογισμικό.
ΙΙΙ.2.5 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην επικοινωνία σας με τους φοιτητές;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 0.88
Αν ναι πώς;
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο/e-class.
- Χρησιμοποιείται το περιβάλλον eclass για τις διαφάνειες του μαθήματος, το skype for business, οι ανακοινώσεις του διδάσκοντα, καθώς και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για την επικοινωνία μεταξύ διδάσκοντος και διδασκομένων.
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο/e-class.
- Διάθεση υλικού μέσω δικτυακού τόπου
Διαχείριση εργασιών/ασκήσεων μέσω δικτυακού τόπου
Επικοινωνία με φοιτητές μέσω e-mail
- E-class
- Όλη η επικοινωνία του μαθήματος γίνεται ηλεκτρονικά. Χρησιμοποιείται η υποδομή mailing lists του eclass.
- Ανακοινωσεις και εμαιλ μεσω eclass, videoconferencing
- 1) Email
2) Ανακοινώσης μέσω ιστοχώρου του μαθήματος
3) Skype, Microsoft Teams, Viber
4) AnyDesk
- Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω email
- Σημαντική χρήση των δυνατοτήτων του eclass.
- Χρήση συνεργατικών εργαλείων όπως MS Teams, e-class, κτλ
- Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω email
- χρήση eclass για ασκήσεις και επικοινωνία με φοιτητες
- Emaiil, Skype
- Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω, eclass, email, MS Teams.
- eclass
- Διάθεση υλικού μέσω δικτυακού τόπου
Διαχείριση εργασιών/ασκήσεων μέσω δικτυακού τόπου
Επικοινωνία με φοιτητές μέσω e-mail
- eclass, email
- eclass
- eclass
ΙV.1 Σας κοινοποιείται κατάλογος των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα;
Σύνολο: 24. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι πότε;
1:Στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου | 9 (37.50%) |
|
2:Στον μέσον της ακαδημαϊκής περιόδου | 10 (41.67%) |
|
3:Στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου | 3 (12.50%) |
|
4:Σε άλλη περίοδο | 2 (8.33%) |
|