ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟ.ΔΙ.Π.

Στατιστικά απογραφικών δελτίων

Τμήμα/Π.Μ.Σ.: TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ακαδημαϊκό έτος: 2015, εξάμηνο: ΠΛΗΡΕΣ ΕΤΟΣ

Συμπληρώστε την περιγραφή και το περιεχόμενο του μαθήματος:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Συμπληρώστε τους μαθησιακούς στόχους:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Εξάμηνο Διδασκαλίας (έτσι όπως αυτό δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1
  6 (8.82%)
2
  7 (10.29%)
3
  6 (8.82%)
4
  5 (7.35%)
5
  12 (17.65%)
6
  11 (16.18%)
7
  12 (17.65%)
8
  9 (13.24%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 5.00
Τύπος Μαθήματος (έτσι όπως αυτός δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστος (-)
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτικό (Υ)
  22 (34.38%)
3:Υποχρεωτικής Επιλογής (ΥΕ)
  18 (28.12%)
4:Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ)
  24 (37.50%)
Γνωστική περιοχή (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Υποβάθρου (ΥΠ)
  20 (32.79%)
3:Επιστημονικής Περιοχής (ΕΠ)
  24 (39.34%)
4:Γενικών Γνώσεων (ΓΓ)
  8 (13.11%)
5:Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (ΑΔ)
  9 (14.75%)
Κατηγορία μαθήματος (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Μάθημα Κορμού (ΚΟ)
  23 (38.33%)
3:Ειδίκευσης (ΕΙΔ)
  14 (23.33%)
4:Κατεύθυνσης (ΚΑ)
  23 (38.33%)
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Διαλέξεις):
3
  7 (10.94%)
4
  7 (10.94%)
8
  1 (1.56%)
26
  3 (4.69%)
30
  2 (3.12%)
39
  5 (7.81%)
44
  1 (1.56%)
52
  36 (56.25%)
78
  1 (1.56%)
90
  1 (1.56%)
Σύνολο: 64. Μέσος όρος: 38.66
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Εργαστήρια):
1
  1 (3.23%)
2
  1 (3.23%)
8
  4 (12.90%)
10
  1 (3.23%)
12
  2 (6.45%)
13
  8 (25.81%)
16
  1 (3.23%)
22
  2 (6.45%)
26
  7 (22.58%)
30
  1 (3.23%)
50
  1 (3.23%)
52
  2 (6.45%)
Σύνολο: 31. Μέσος όρος: 19.32
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Μικρές Ομάδες):
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Άλλες):
Σύνολο εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας:
2
  1 (1.75%)
3
  6 (10.53%)
4
  33 (57.89%)
5
  3 (5.26%)
6
  7 (12.28%)
16
  1 (1.75%)
52
  2 (3.51%)
65
  1 (1.75%)
68
  1 (1.75%)
78
  2 (3.51%)
Σύνολο: 57. Μέσος όρος: 10.84
Διδακτικές Μονάδες:
2
  1 (1.61%)
3
  6 (9.68%)
5
  34 (54.84%)
6
  21 (33.87%)
Σύνολο: 62. Μέσος όρος: 5.10
Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  20 (29.41%)
ΝΑΙ
  48 (70.59%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.71
Υπάρχει εργασία ή πρόοδος (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  19 (27.94%)
ΝΑΙ
  49 (72.06%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.72
Εάν υπάρχει εργασία ή πρόοδος αυτή είναι:
1:-
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτική
  17 (38.64%)
3:Προαιρετική
  27 (61.36%)
Το μάθημα περιλαμβάνεται στον Οδηγό Σπουδών; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  1 (1.47%)
ΝΑΙ
  67 (98.53%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.99
Σελίδα αναφοράς μαθήματος στον Οδηγό Σπουδών:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Υπάρχει ιστοσελίδα μαθήματος;
ΟΧΙ
  19 (27.94%)
ΝΑΙ
  49 (72.06%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.72
Αναφέρατε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας εάν αυτή υπάρχει:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Έχει γίνει στο τρέχον εξάμηνο αξιολόγηση του μαθήματος από τους φοιτητές; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  4 (5.88%)
ΝΑΙ
  64 (94.12%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.94
ΙΙ.1.1 Πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία αναπροσαρμογή / επικαιροποίηση της ύλης του μαθήματος (ακαδημαϊκό έτος);
1:-
  0 (0.00%)
2:2016-2017
  0 (0.00%)
3:2015-2016
  28 (46.67%)
4:2014-2015
  26 (43.33%)
5:2013-2014
  4 (6.67%)
6:2012-2013
  1 (1.67%)
7:2011-2012
  1 (1.67%)
8:2010-2011
  0 (0.00%)
9:2009-2010
  0 (0.00%)
10:2008-2009
  0 (0.00%)
11:2007-2008
  0 (0.00%)
12:2006-2007
  0 (0.00%)
13:2005-2006
  0 (0.00%)
14:2004-2005
  0 (0.00%)
15:2003-2004
  0 (0.00%)
16:2002-2003
  0 (0.00%)
ΙΙ.1.2 Υπάρχει επικάλυψη ύλης με άλλα μαθήματα;
ΟΧΙ
  58 (85.29%)
ΝΑΙ
  10 (14.71%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.15
Αν ναι πώς το αντιμετωπίζετε;
ΙΙ.2.1 Βοηθήματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα.
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
ΙΙ.2.2 Γίνεται επικαιροποίηση των βοηθημάτων;
ΟΧΙ
  9 (13.24%)
ΝΑΙ
  59 (86.76%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.87
Αν ναι με ποια διαδικασία;
ΙΙ.2.3 Ποιο ποσοστό της διδασκόμενης ύλης καλύπτεται από τα βοηθήματα;
1:0-20%
  1 (1.56%)
2:20-40%
  2 (3.12%)
3:40-60%
  3 (4.69%)
4:60-80%
  15 (23.44%)
5:80-100%
  43 (67.19%)
ΙΙ.2.4 Παρέχετε πρόσθετη βιβλιογραφία πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων;
ΟΧΙ
  31 (45.59%)
ΝΑΙ
  37 (54.41%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.54
Αν ναι αναφέρατε άλλα στοιχεία:
ΙΙ.2.5 Πώς γνωστοποιείτε στους φοιτητές την ύλη του μαθήματος, τους μαθησιακούς στόχους και τον τρόπο αξιολόγησης τους;
ΙΙ.3.1 Έχετε ανακοινωμένες ώρες γραφείου για συνεργασία με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  7 (10.29%)
ΝΑΙ
  61 (89.71%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.90
ΙΙ.3.2 Πώς μεθοδεύετε την εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία (π.χ. αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας);
ΙΙ.3.3 Οργανώνετε στο πλαίσιο του μαθήματος εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών / διαλέξεις επιστημόνων ή άλλες δραστηριότητες σε συνεργασία με τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς;
ΟΧΙ
  64 (94.12%)
ΝΑΙ
  4 (5.88%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.06
Αναφέρατε τυχόν άλλα στοιχεία:
Κατά την εκτίμησή σας, τι ποσοστό φοιτητών κατά μέσο όρο παρακολουθεί το θεωρητικό μέρος του μαθήματος;
1:0-20%
  17 (26.15%)
2:20-40%
  11 (16.92%)
3:40-60%
  16 (24.62%)
4:60-80%
  12 (18.46%)
5:80-100%
  9 (13.85%)
ΙΙ.5.1 Τρόποι Αξιολόγησης; Σημειώστε στον πίνακα που ακολουθεί τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα.
1:Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου
  63 (94.03%)
2:Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου
  4 (5.97%)
3:Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση)
  9 (13.43%)
4:Κατ’ οίκον εργασία
  28 (41.79%)
5:Προφορική παρουσίαση εργασίας
  12 (17.91%)
6:Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις
  24 (35.82%)
7:Άλλα
  6 (8.96%)
Περιγράψτε συνοπτικά τυχόν άλλους τρόπους αξιολόγησης.
Παρακολουθούνται όλοι οι φοιτητές κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων; (Nαι ή Όχι)
ΟΧΙ
  13 (19.12%)
ΝΑΙ
  55 (80.88%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.81
Λαμβάνουν οι φοιτητές συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) στο μέσον του εξαμήνου; (Nαι ή Όχι).
ΟΧΙ
  10 (14.71%)
ΝΑΙ
  58 (85.29%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.85
ΙΙ.5.2 Πώς διασφαλίζετε τη διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών;
ΙΙΙ.1.1 Αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των αιθουσών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού και τη διαθεσιμότητά τους.
ΙΙΙ.1.2 Εργαστήρια που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των εργαστηριακών χώρων, του εργαστηριακού εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.3 Είναι διαθέσιμα τα εργαστήρια του μαθήματος για χρήση εκτός προγραμματισμένων ωρών;
ΟΧΙ
  35 (51.47%)
ΝΑΙ
  33 (48.53%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.49
Αναφέρατε τυχόν άλλες παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.4 Σπουδαστήρια: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των χώρων, του εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.5 Χρησιμοποιείτε Εκπαιδευτικό Λογισμικό;
ΟΧΙ
  34 (50.00%)
ΝΑΙ
  34 (50.00%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.50
Αν ναι ποιο; (περιγράψτε συνοπτικά)
ΙΙΙ.1.6 Υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη του μαθήματος από τη βιβλιοθήκη (βιβλιογραφία και άλλοι μαθησιακοί πόροι);
ΟΧΙ
  5 (7.35%)
ΝΑΙ
  63 (92.65%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.93
Αναφέρατε άλλες τυχόν παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.7 Πώς κρίνετε συνολικά τη διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή;
1:Θετικά
  64 (94.12%)
2:Αρνητικά
  4 (5.88%)
Αν η απάντηση είναι αρνητική, σχολιάστε συνοπτικά τυχόν ελλείψεις και καταγράψτε τις αναγκαίες βελτιώσεις σύμφωνα με τις παραπάνω κατηγορίες.
ΙΙΙ.2.1 Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος;
ΟΧΙ
  20 (29.41%)
ΝΑΙ
  48 (70.59%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.71
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.2 Χρησιμοποιούνται μαθησιακά βοηθήματα βασισμένα σε ΤΠΕ;
ΟΧΙ
  39 (57.35%)
ΝΑΙ
  29 (42.65%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.43
Αναφέρατε παραδείγματα
ΙΙΙ.2.4 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών;
ΟΧΙ
  48 (70.59%)
ΝΑΙ
  20 (29.41%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.29
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.3 Χρησιμοποιούνται ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση;
ΟΧΙ
  41 (60.29%)
ΝΑΙ
  27 (39.71%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.40
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.5 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην επικοινωνία σας με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  17 (25.00%)
ΝΑΙ
  51 (75.00%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.75
Αν ναι πώς;
ΙV.1 Σας κοινοποιείται κατάλογος των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα;
ΟΧΙ
  3 (4.41%)
ΝΑΙ
  65 (95.59%)
Σύνολο: 68. Μέσος όρος: 0.96
Αν ναι πότε;
1:Στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου
  37 (54.41%)
2:Στον μέσον της ακαδημαϊκής περιόδου
  18 (26.47%)
3:Στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου
  12 (17.65%)
4:Σε άλλη περίοδο
  1 (1.47%)