1. Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.60
2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.40
3. Πόσο συνδέεται το περιεχόμενο του μαθήματος με το περιεχόμενο άλλων μαθημάτων;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.00
4. Θεωρείτε απαραίτητο το μάθημα να συνοδεύεται από συμπληρωματικά (φροντιστηριακά) μαθήματα;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 2.20
5. Θα μπορούσατε να πείτε ότι τα περισσότερα από όσα μάθατε στο μάθημα ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.60
6. Χρησιμοποιήθηκαν νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας στη διδασκαλία;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 3.60
7. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 3.40
8. Η προθεσμία για την υποβολή ή την παρουσίαση της εργασίας /των εργασιών ήταν λογική;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 3.20
9. Εξηγήθηκαν επαρκώς τα ζητούμενα της/των εργασίας /-σιών;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.00
10. Τα σχόλια από τον/την διδάσκοντα /-ουσα ήταν εποικοδομητικά;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.40
11. Η/Οι εργασία /-ες ήταν μια σημαντική εμπειρία και σας βοήθησαν να εφαρμόσετε τις γνώσεις σας;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.60
12. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε, βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 3.40
13. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα (συγγράμματα, σημειώσεις κ.λπ.) χορηγήθηκαν εγκαίρως;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 3.60
14. Πόσο εύκολα διαθέσιμη είναι η βιβλιογραφία στην Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 3.20
15. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.40
16. Κατορθώνει να διεγείρει τον ενδιαφέρον σας για το μάθημα;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.40
17. Αναλύει τις έννοιες με κατανοητό τρόπο, χρησιμοποιώντας παραδείγματα;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.80
18. Σας ενθαρρύνει να διατυπώνετε απορίες, ερωτήσεις ή/και αντιρρήσεις;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.80
19. Είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του/της (παρουσία στα μαθήματα, συνεργασία με φοιτητές /-τριες, κ.λπ.);
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.80
20. Παρακολουθείτε τακτικά τις διαλέξεις;
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 4.60
21. Προβλέπονταν ενδιάμεσες αξιολογήσεις (εκπόνηση εργασιών, εξετάσεις κ.λπ.) στο μάθημα; (ΝΑΙ – ΟΧΙ)
Σύνολο: 5. Ποσοστό θετικών απαντήσεων: 100.00%
22. Εφόσον απαντήσατε ΝΑΙ στην προηγούμενη ερώτηση: Συμμετείχατε στην αξιολόγηση αυτή; (ΝΑΙ – ΟΧΙ)
Σύνολο: 5. Ποσοστό θετικών απαντήσεων: 100.00%
23. Πόσες ώρες αφιερώνετε εβδομαδιαίως για τη μελέτη του μαθήματος; (1= <2 Ώρες, 2=2-4 Ώρες, 3=4-6 Ώρες, 4=6-8 Ώρες, 5= >8 Ώρες)
Σύνολο: 5. Μέσος όρος: 2.40
24. Παρατηρήσεις και σχόλια
- Συνεχίστε να κάνετε εκείνες τις παρενθέσεις που αναλύσατε πως γίνεται το theming, πως διαχειρίζονται οι εταιρείες τα ευαίσθητα δεδομένα για χρήση από τους προγραμματιστές, τα PDOs της php, πως διασφαλίζεται η ανωνυμία στο σύστημα αξιολόγησης κ.α.
Αν γίνεται, να φτιάξετε ένα ευρετήριο που δείχνει σε ποιο από τα βιβλία που έχετε ανεβάσει στο eclass υπάρχει καλύτερη εξήγηση για κάθε κομμάτι της ύλης.
Σχετικά με την ατομική εργασία, είναι χρήσιμη και μας βάζει διαβάσουμε και να διορθώσουμε κώδικα. Όμως αυτή τη δουλειά την κάνουν πια πολύ καλά και μοντέλα όπως το gpt. Ίσως θα μπορούσε να γίνει σε μορφή live εξέτασης στο εργαστήριο.
- Αρκετά θετικές ήταν οι συζητήσεις στην τάξη για πράγματα όπως το theming, τα PDOs και το πως δουλεύουν οι προγραμματιστές με ευαίσθητα δεδομένα (test data ή με επιτήρηση στο production).