Συμπληρώστε την περιγραφή και το περιεχόμενο του μαθήματος:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Συμπληρώστε τους μαθησιακούς στόχους:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Εξάμηνο Διδασκαλίας (έτσι όπως αυτό δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Τύπος Μαθήματος (έτσι όπως αυτός δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
|
2:Υποχρεωτικό (Υ) | 0 (0.00%) |
|
3:Υποχρεωτικής Επιλογής (ΥΕ) | 1 (100.00%) |
|
4:Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ) | 0 (0.00%) |
|
Γνωστική περιοχή (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
|
2:Υποβάθρου (ΥΠ) | 0 (0.00%) |
|
3:Επιστημονικής Περιοχής (ΕΠ) | 1 (100.00%) |
|
4:Γενικών Γνώσεων (ΓΓ) | 0 (0.00%) |
|
5:Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (ΑΔ) | 0 (0.00%) |
|
Κατηγορία μαθήματος (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
|
2:Μάθημα Κορμού (ΚΟ) | 0 (0.00%) |
|
3:Ειδίκευσης (ΕΙΔ) | 0 (0.00%) |
|
4:Κατεύθυνσης (ΚΑ) | 0 (0.00%) |
|
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Διαλέξεις):
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 26.00
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Εργαστήρια):
Σύνολο: 0. Μέσος όρος: 0
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Μικρές Ομάδες):
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Άλλες):
- 13 Μαθήματα εμβάθυνσης - Εκπόνηση εργασιών
Σύνολο εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας:
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 39.00
Πιστωτικές Μονάδες:
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 8.00
Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας (Ναι/Όχι):
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Υπάρχει εργασία ή πρόοδος (Ναι/Όχι):
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Εάν υπάρχει εργασία ή πρόοδος αυτή είναι:
|
2:Υποχρεωτική | 1 (100.00%) |
|
|
Το μάθημα περιλαμβάνεται στον Οδηγό Σπουδών; (Ναι/Όχι)
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Σελίδα αναφοράς μαθήματος στον Οδηγό Σπουδών:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Υπάρχει ιστοσελίδα μαθήματος;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αναφέρατε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας εάν αυτή υπάρχει:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Έχει γίνει στο τρέχον εξάμηνο αξιολόγηση του μαθήματος από τους φοιτητές; (Ναι/Όχι)
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
ΙΙ.1.1 Πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία αναπροσαρμογή / επικαιροποίηση της ύλης του μαθήματος (ακαδημαϊκό έτος);
ΙΙ.1.2 Υπάρχει επικάλυψη ύλης με άλλα μαθήματα;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αν ναι πώς το αντιμετωπίζετε;
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙ.2.1 Βοηθήματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα.
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
ΙΙ.2.2 Γίνεται επικαιροποίηση των βοηθημάτων;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αν ναι με ποια διαδικασία;
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙ.2.3 Ποιο ποσοστό της διδασκόμενης ύλης καλύπτεται από τα βοηθήματα;
ΙΙ.2.4 Παρέχετε πρόσθετη βιβλιογραφία πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι αναφέρατε άλλα στοιχεία:
- Δίνονται σε ηλεκτρονική μορφή κεφάλαια από ηλεκτρονικά βιβλία
ΙΙ.2.5 Πώς γνωστοποιείτε στους φοιτητές την ύλη του μαθήματος, τους μαθησιακούς στόχους και τον τρόπο αξιολόγησης τους;
ΙΙ.3.1 Έχετε ανακοινωμένες ώρες γραφείου για συνεργασία με τους φοιτητές;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
ΙΙ.3.2 Πώς μεθοδεύετε την εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία (π.χ. αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας);
- Μεσω των εργασιών που τους δίνονται παρατίθενται και οι ιστότοποι αναζήτησης επιστημονικών εργασιών
ΙΙ.3.3 Οργανώνετε στο πλαίσιο του μαθήματος εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών / διαλέξεις επιστημόνων ή άλλες δραστηριότητες σε συνεργασία με τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αναφέρατε τυχόν άλλα στοιχεία:
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Κατά την εκτίμησή σας, τι ποσοστό φοιτητών κατά μέσο όρο παρακολουθεί το θεωρητικό μέρος του μαθήματος;
ΙΙ.5.1 Τρόποι Αξιολόγησης; Σημειώστε στον πίνακα που ακολουθεί τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα.
1:Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου | 0 (0.00%) |
|
2:Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου | 0 (0.00%) |
|
3:Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση) | 1 (100.00%) |
|
4:Κατ’ οίκον εργασία | 1 (100.00%) |
|
5:Προφορική παρουσίαση εργασίας | 1 (100.00%) |
|
6:Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις | 0 (0.00%) |
|
|
Περιγράψτε συνοπτικά τυχόν άλλους τρόπους αξιολόγησης.
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
Παρακολουθούνται όλοι οι φοιτητές κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων; (Nαι ή Όχι)
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Λαμβάνουν οι φοιτητές συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) στο μέσον του εξαμήνου; (Nαι ή Όχι).
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
ΙΙ.5.2 Πώς διασφαλίζετε τη διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών;
- Δίνονται 2 εργασίες με ποσοστό συμμετοχής στον τελικό βαθμό. Η βαθμολογία στην 1η εργασία έχει γνωστοποιηθεί από πριν.
ΙΙΙ.1.1 Αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα:
Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των αιθουσών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού και τη διαθεσιμότητά τους.
- Πραγματοποιείται εξ' αποστάσεως
ΙΙΙ.1.2 Εργαστήρια που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα:
Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των εργαστηριακών χώρων, του εργαστηριακού εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.3 Είναι διαθέσιμα τα εργαστήρια του μαθήματος για χρήση εκτός προγραμματισμένων ωρών;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αναφέρατε τυχόν άλλες παρατηρήσεις:
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙΙ.1.4 Σπουδαστήρια: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των χώρων, του εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
- Πραγματοποιείται εξ' αποστάσεως
ΙΙΙ.1.5 Χρησιμοποιείτε Εκπαιδευτικό Λογισμικό;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αν ναι ποιο; (περιγράψτε συνοπτικά)
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙΙ.1.6 Υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη του μαθήματος από τη βιβλιοθήκη (βιβλιογραφία και άλλοι μαθησιακοί πόροι);
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Αναφέρατε άλλες τυχόν παρατηρήσεις:
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙΙ.1.7 Πώς κρίνετε συνολικά τη διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή;
Αν η απάντηση είναι αρνητική, σχολιάστε συνοπτικά τυχόν ελλείψεις και καταγράψτε τις αναγκαίες βελτιώσεις σύμφωνα με τις παραπάνω κατηγορίες.
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙΙ.2.1 Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι πώς;
- Το μάθημα πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης του Πανεπιστημίου
ΙΙΙ.2.2 Χρησιμοποιούνται μαθησιακά βοηθήματα βασισμένα σε ΤΠΕ;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αναφέρατε παραδείγματα
- Η πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης-τηλεκπαιδευσης
ΙΙΙ.2.4 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αν ναι πώς;
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙΙ.2.3 Χρησιμοποιούνται ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 0.00
Αν ναι πώς;
Δεν έχουν καταχωρηθεί απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση
ΙΙΙ.2.5 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην επικοινωνία σας με τους φοιτητές;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι πώς;
- Μέσω email και eclass και μέσω τηλεφώνου στις ώρες γραφείου
ΙV.1 Σας κοινοποιείται κατάλογος των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα;
Σύνολο: 1. Μέσος όρος: 1.00
Αν ναι πότε;
1:Στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου | 1 (100.00%) |
|
2:Στον μέσον της ακαδημαϊκής περιόδου | 0 (0.00%) |
|
3:Στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου | 0 (0.00%) |
|
4:Σε άλλη περίοδο | 0 (0.00%) |
|