ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟ.ΔΙ.Π.

Στατιστικά απογραφικών δελτίων

Τμήμα/Π.Μ.Σ.: TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ακαδημαϊκό έτος: 2017, εξάμηνο: ΠΛΗΡΕΣ ΕΤΟΣ

Συμπληρώστε την περιγραφή και το περιεχόμενο του μαθήματος:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Συμπληρώστε τους μαθησιακούς στόχους:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Εξάμηνο Διδασκαλίας (έτσι όπως αυτό δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1
  3 (6.67%)
2
  3 (6.67%)
3
  4 (8.89%)
4
  5 (11.11%)
5
  10 (22.22%)
6
  11 (24.44%)
7
  7 (15.56%)
8
  2 (4.44%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 4.93
Τύπος Μαθήματος (έτσι όπως αυτός δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστος (-)
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτικό (Υ)
  17 (38.64%)
3:Υποχρεωτικής Επιλογής (ΥΕ)
  10 (22.73%)
4:Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ)
  17 (38.64%)
Γνωστική περιοχή (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Υποβάθρου (ΥΠ)
  17 (40.48%)
3:Επιστημονικής Περιοχής (ΕΠ)
  17 (40.48%)
4:Γενικών Γνώσεων (ΓΓ)
  1 (2.38%)
5:Ανάπτυξης Δεξιοτήτων (ΑΔ)
  7 (16.67%)
Κατηγορία μαθήματος (έτσι όπως αυτή δηλώνεται στον Οδηγό Σπουδών):
1:Άγνωστη (-)
  0 (0.00%)
2:Μάθημα Κορμού (ΚΟ)
  17 (39.53%)
3:Ειδίκευσης (ΕΙΔ)
  10 (23.26%)
4:Κατεύθυνσης (ΚΑ)
  16 (37.21%)
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Διαλέξεις):
2
  1 (2.50%)
3
  3 (7.50%)
4
  4 (10.00%)
13
  1 (2.50%)
26
  4 (10.00%)
30
  1 (2.50%)
32
  1 (2.50%)
39
  2 (5.00%)
44
  1 (2.50%)
52
  20 (50.00%)
78
  2 (5.00%)
Σύνολο: 40. Μέσος όρος: 38.10
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Εργαστήρια):
1
  4 (12.90%)
2
  4 (12.90%)
8
  2 (6.45%)
10
  1 (3.23%)
12
  1 (3.23%)
13
  7 (22.58%)
16
  1 (3.23%)
22
  2 (6.45%)
26
  8 (25.81%)
52
  1 (3.23%)
Σύνολο: 31. Μέσος όρος: 14.87
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Μικρές Ομάδες):
Προβλεπόμενες Ώρες Διδασκαλίας ανά εξάμηνο (Άλλες):
Σύνολο εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας:
1
  1 (2.38%)
2
  1 (2.38%)
3
  1 (2.38%)
4
  18 (42.86%)
5
  2 (4.76%)
6
  11 (26.19%)
8
  2 (4.76%)
52
  3 (7.14%)
65
  1 (2.38%)
68
  1 (2.38%)
78
  1 (2.38%)
Σύνολο: 42. Μέσος όρος: 12.79
Διδακτικές Μονάδες:
1
  1 (2.38%)
2
  1 (2.38%)
5
  26 (61.90%)
6
  14 (33.33%)
Σύνολο: 42. Μέσος όρος: 5.17
Χρήση Πολλαπλής Βιβλιογραφίας (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  9 (20.00%)
ΝΑΙ
  36 (80.00%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.80
Υπάρχει εργασία ή πρόοδος (Ναι/Όχι):
ΟΧΙ
  7 (15.56%)
ΝΑΙ
  38 (84.44%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.84
Εάν υπάρχει εργασία ή πρόοδος αυτή είναι:
1:-
  0 (0.00%)
2:Υποχρεωτική
  19 (54.29%)
3:Προαιρετική
  16 (45.71%)
Το μάθημα περιλαμβάνεται στον Οδηγό Σπουδών; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  0 (0.00%)
ΝΑΙ
  45 (100.00%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 1.00
Σελίδα αναφοράς μαθήματος στον Οδηγό Σπουδών:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Υπάρχει ιστοσελίδα μαθήματος;
ΟΧΙ
  7 (15.56%)
ΝΑΙ
  38 (84.44%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.84
Αναφέρατε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας εάν αυτή υπάρχει:
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
Έχει γίνει στο τρέχον εξάμηνο αξιολόγηση του μαθήματος από τους φοιτητές; (Ναι/Όχι)
ΟΧΙ
  1 (2.22%)
ΝΑΙ
  44 (97.78%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.98
ΙΙ.1.1 Πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία αναπροσαρμογή / επικαιροποίηση της ύλης του μαθήματος (ακαδημαϊκό έτος);
1:-
  0 (0.00%)
2:2017-2018
  23 (52.27%)
3:2016-2017
  10 (22.73%)
4:2015-2016
  5 (11.36%)
5:2014-2015
  3 (6.82%)
6:2013-2014
  1 (2.27%)
7:2012-2013
  0 (0.00%)
8:2011-2012
  1 (2.27%)
9:2010-2011
  1 (2.27%)
10:2009-2010
  0 (0.00%)
11:2008-2009
  0 (0.00%)
12:2007-2008
  0 (0.00%)
13:2006-2007
  0 (0.00%)
14:2005-2006
  0 (0.00%)
15:2004-2005
  0 (0.00%)
16:2003-2004
  0 (0.00%)
17:2002-2003
  0 (0.00%)
ΙΙ.1.2 Υπάρχει επικάλυψη ύλης με άλλα μαθήματα;
ΟΧΙ
  38 (84.44%)
ΝΑΙ
  7 (15.56%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.16
Αν ναι πώς το αντιμετωπίζετε;
ΙΙ.2.1 Βοηθήματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα.
Η εμφάνιση στατιστικών/λιστών τιμών για αυτή την ερώτηση έχει απενεργοποιηθεί διότι οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο σε επίπεδο συγκεκριμένου μαθήματος
ΙΙ.2.2 Γίνεται επικαιροποίηση των βοηθημάτων;
ΟΧΙ
  1 (2.22%)
ΝΑΙ
  44 (97.78%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.98
Αν ναι με ποια διαδικασία;
ΙΙ.2.3 Ποιο ποσοστό της διδασκόμενης ύλης καλύπτεται από τα βοηθήματα;
1:0-20%
  0 (0.00%)
2:20-40%
  2 (4.55%)
3:40-60%
  1 (2.27%)
4:60-80%
  10 (22.73%)
5:80-100%
  31 (70.45%)
ΙΙ.2.4 Παρέχετε πρόσθετη βιβλιογραφία πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων;
ΟΧΙ
  15 (33.33%)
ΝΑΙ
  30 (66.67%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.67
Αν ναι αναφέρατε άλλα στοιχεία:
ΙΙ.2.5 Πώς γνωστοποιείτε στους φοιτητές την ύλη του μαθήματος, τους μαθησιακούς στόχους και τον τρόπο αξιολόγησης τους;
ΙΙ.3.1 Έχετε ανακοινωμένες ώρες γραφείου για συνεργασία με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  2 (4.44%)
ΝΑΙ
  43 (95.56%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.96
ΙΙ.3.2 Πώς μεθοδεύετε την εκπαίδευση των φοιτητών στην ερευνητική διαδικασία (π.χ. αναζήτηση και χρήση βιβλιογραφίας);
ΙΙ.3.3 Οργανώνετε στο πλαίσιο του μαθήματος εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών / διαλέξεις επιστημόνων ή άλλες δραστηριότητες σε συνεργασία με τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς;
ΟΧΙ
  40 (88.89%)
ΝΑΙ
  5 (11.11%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.11
Αναφέρατε τυχόν άλλα στοιχεία:
Κατά την εκτίμησή σας, τι ποσοστό φοιτητών κατά μέσο όρο παρακολουθεί το θεωρητικό μέρος του μαθήματος;
1:0-20%
  6 (15.00%)
2:20-40%
  10 (25.00%)
3:40-60%
  14 (35.00%)
4:60-80%
  7 (17.50%)
5:80-100%
  3 (7.50%)
ΙΙ.5.1 Τρόποι Αξιολόγησης; Σημειώστε στον πίνακα που ακολουθεί τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης των φοιτητών στο συγκεκριμένο μάθημα.
1:Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου
  42 (93.33%)
2:Εξέταση προφορική στο τέλος του εξαμήνου
  2 (4.44%)
3:Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση)
  8 (17.78%)
4:Κατ’ οίκον εργασία
  20 (44.44%)
5:Προφορική παρουσίαση εργασίας
  14 (31.11%)
6:Εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις
  23 (51.11%)
7:Άλλα
  5 (11.11%)
Περιγράψτε συνοπτικά τυχόν άλλους τρόπους αξιολόγησης.
Παρακολουθούνται όλοι οι φοιτητές κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ή πρακτικών ασκήσεων; (Nαι ή Όχι)
ΟΧΙ
  5 (11.11%)
ΝΑΙ
  40 (88.89%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.89
Λαμβάνουν οι φοιτητές συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) στο μέσον του εξαμήνου; (Nαι ή Όχι).
ΟΧΙ
  8 (17.78%)
ΝΑΙ
  37 (82.22%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.82
ΙΙ.5.2 Πώς διασφαλίζετε τη διαφάνεια στην αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών;
ΙΙΙ.1.1 Αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των αιθουσών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού και τη διαθεσιμότητά τους.
ΙΙΙ.1.2 Εργαστήρια που χρησιμοποιούνται για το συγκεκριμένο μάθημα: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των εργαστηριακών χώρων, του εργαστηριακού εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.3 Είναι διαθέσιμα τα εργαστήρια του μαθήματος για χρήση εκτός προγραμματισμένων ωρών;
ΟΧΙ
  19 (42.22%)
ΝΑΙ
  26 (57.78%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.58
Αναφέρατε τυχόν άλλες παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.4 Σπουδαστήρια: Αναφερθείτε στην επάρκεια, καταλληλότητα, ποιότητα των χώρων, του εξοπλισμού και της διαθεσιμότητάς τους.
ΙΙΙ.1.5 Χρησιμοποιείτε Εκπαιδευτικό Λογισμικό;
ΟΧΙ
  18 (40.00%)
ΝΑΙ
  27 (60.00%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.60
Αν ναι ποιο; (περιγράψτε συνοπτικά)
ΙΙΙ.1.6 Υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη του μαθήματος από τη βιβλιοθήκη (βιβλιογραφία και άλλοι μαθησιακοί πόροι);
ΟΧΙ
  4 (8.89%)
ΝΑΙ
  41 (91.11%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.91
Αναφέρατε άλλες τυχόν παρατηρήσεις:
ΙΙΙ.1.7 Πώς κρίνετε συνολικά τη διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή;
1:Θετικά
  43 (95.56%)
2:Αρνητικά
  2 (4.44%)
Αν η απάντηση είναι αρνητική, σχολιάστε συνοπτικά τυχόν ελλείψεις και καταγράψτε τις αναγκαίες βελτιώσεις σύμφωνα με τις παραπάνω κατηγορίες.
ΙΙΙ.2.1 Χρησιμοποιούνται Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία του μαθήματος;
ΟΧΙ
  5 (11.11%)
ΝΑΙ
  40 (88.89%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.89
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.2 Χρησιμοποιούνται μαθησιακά βοηθήματα βασισμένα σε ΤΠΕ;
ΟΧΙ
  20 (44.44%)
ΝΑΙ
  25 (55.56%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.56
Αναφέρατε παραδείγματα
ΙΙΙ.2.4 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην αξιολόγηση των φοιτητών;
ΟΧΙ
  22 (48.89%)
ΝΑΙ
  23 (51.11%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.51
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.3 Χρησιμοποιούνται ΤΠΕ στην εργαστηριακή εκπαίδευση;
ΟΧΙ
  20 (44.44%)
ΝΑΙ
  25 (55.56%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.56
Αν ναι πώς;
ΙΙΙ.2.5 Χρησιμοποιείτε ΤΠΕ στην επικοινωνία σας με τους φοιτητές;
ΟΧΙ
  4 (8.89%)
ΝΑΙ
  41 (91.11%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.91
Αν ναι πώς;
ΙV.1 Σας κοινοποιείται κατάλογος των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα;
ΟΧΙ
  1 (2.22%)
ΝΑΙ
  44 (97.78%)
Σύνολο: 45. Μέσος όρος: 0.98
Αν ναι πότε;
1:Στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου
  17 (37.78%)
2:Στον μέσον της ακαδημαϊκής περιόδου
  19 (42.22%)
3:Στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου
  9 (20.00%)
4:Σε άλλη περίοδο
  0 (0.00%)