α) Χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία; Ναι Οχι
β) Αν δεν χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία, αυτό οφείλεται στο ότι: Δεν ενημερώθηκα έγκαιρα για την ύπαρξή της Δεν εμπιστεύτηκα τη λειτουργία της Δεν μπόρεσα να πιστοποιηθώ Αντιμετώπισα τεχνικές δυσχέρειες στη χρήση της Με αποθάρρυνε η ταχυδρομική αποστολή των δικαιολογητικών Άλλη αιτία (παρακαλούμε προσδιορίστε)
γ) Η υπηρεσία ήταν εύχρηστη; Πολύ Αρκετά Μέτρια Λίγο Καθόλου Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
δ) Αν χρειαστήκατε βοήθεια από τη ΓΓΠΣ, το επίπεδο της βοήθειας ήταν: Εξαιρετικό Καλό Μέτριο Μη ικανοποιητικό Κακό Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
ε) Αν χρειαστήκατε βοήθεια από τη ΓΓΠΣ, η ανταπόκριση ήταν σε ό,τι αφορά τον χρόνο: Αμεση Ικανοποιητική Μέτρια Αργή Απογοητευτική Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
στ) Αν χρειάστηκε να επισκεφθείτε την αρμόδια Δ.Ο.Υ. σχετικά με τη δήλωση που υποβάλλατε μέσω Internet, η εξυπηρέτησή σας ήταν: Εξαιρετική Καλή Μέτρια Μη ικανοποιητική Κακή Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
ζ) Η υποβολή των δικαιολογητικών ταχυδρομικώς είναι: Η ενδεδειγμένη πρακτική Αναγκαίο κακό Ανασταλτικός παράγοντας για τη χρήση της υπηρεσίας Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
η) Τα κίνητρα για την ηλεκτρονική υποβολή είναι: Μη αναγκαία - θα χρησιμοποιούσα την υπηρεσία έτσι και αλλιώς Επαρκή Μετριοπαθή Ανεπαρκή - χρειάζονται ενίσχυση Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
θ) Σε σχέση με την αποστολή-παραλαβή των εκκαθαριστικών σημειωμάτων και την επιστροφή φόρου, η κατάσταση κρίνετε ότι: Βελτιώθηκε σημαντικά Βελτιώθηκε Παρέμεινε στάσιμη Επιδεινώθηκε Επιδεινώθηκε σημαντικά Δέν ξέρω/δεν απαντώ
ι) Η εξοικείωσή σας με υπολογιστές και το Internet είναι: Πολύ μεγάλη Μεγάλη Καλή Μικρή Ελάχιστη Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
ια) Αλλες προτάσεις για την υπηρεσία: