ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟ.ΔΙ.Π.
Αναφορά αξιολόγησης μαθήματος ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΟΡΟ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ [01ΥΧ050]
Τμήμα/Π.Μ.Σ.: ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ακαδημαϊκό έτος: 2016, εξάμηνο: ΧΕΙΜ
Βαθμός Ικανοποίησης όσων απάντησαν | Κατανομή Μ.Ο. στο σύνολο των μαθημάτων | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ερώτημα | Σύνολο Απαντήσεων |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Δεν απάντησαν |
Μ.Ο. | Ποσοστιαία θέση μαθήματος |
Ελάχιστο | 1ο τεταρτημόριο (25%) |
Διάμεσος (50%) |
3ο τεταρτημόριο (75%) |
Μέγιστο | |
1.Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς; | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 4.25 | 60.00% | 3.00 | 4.17 | 4.25 | 5.00 | 5.00 | |
2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος; | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 4.25 | 60.00% | 2.50 | 3.50 | 4.25 | 5.00 | 5.00 | |
3. Η ύλη που διδάχθηκε ήταν καλά οργανωμένη; | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 4.00 | 60.00% | 2.50 | 3.50 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | |
4. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος; | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 4.25 | 60.00% | 2.75 | 3.67 | 4.25 | 5.00 | 5.00 | |
5. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα («σύγγραμμα», σημειώσεις, πρόσθετη βιβλιογραφία) χορηγήθηκαν εγκαίρως; | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 4.50 | 60.00% | 2.25 | 3.50 | 4.50 | 5.00 | 5.00 | |
6. Πόσο ικανοποιητικό βρίσκετε το κύριο βιβλίο(α) ή τις σημειώσεις; | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 4.25 | 60.00% | 2.25 | 3.33 | 4.25 | 5.00 | 5.00 | |
7. Πόσο εύκολα διαθέσιμη είναι η βιβλιογραφία στην Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη; | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 4.00 | 60.00% | 2.25 | 3.00 | 4.00 | 4.17 | 5.00 | |
8. Πόσο απαραίτητα κρίνετε τα προαπαιτούμενα του μαθήματος; | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 4.00 | 80.00% | 2.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | |
9. Χρήση γνώσεων από / σύνδεση με άλλα μαθήματα. | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3.75 | 80.00% | 2.00 | 2.50 | 3.50 | 3.75 | 5.00 | |
10. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος για το έτος του; | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3.50 | 80.00% | 3.00 | 3.00 | 3.50 | 3.50 | 5.00 | |
11. Χρησιμότητα ύπαρξης φροντιστηρίων. | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2.75 | 60.00% | 0.00 | 1.50 | 2.75 | 2.80 | 3.00 | |
12. Αξιολόγηση ποιότητας φροντιστηρίων. | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2.75 | 100.00% | 0.00 | 1.00 | 1.00 | 2.50 | 2.75 | |
13. Πώς κρίνετε τον αριθμό Διδακτικών Μονάδων σε σχέση με τον φόρτο εργασίας; | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3.75 | 80.00% | 2.75 | 3.00 | 3.50 | 3.75 | 5.00 | |
14. Διαφάνεια των κριτηρίων βαθμολόγησης. | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 4.00 | 60.00% | 1.00 | 2.25 | 4.00 | 4.17 | 5.00 | |
15. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως; | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 4.25 | 60.00% | 3.00 | 3.00 | 4.25 | 4.75 | 5.00 | |
16. Η καταληκτική ημερομηνία για υποβολή ή παρουσίαση των εργασιών ήταν λογική; | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4.00 | 60.00% | 3.00 | 3.00 | 4.00 | 4.75 | 5.00 | |
17. Υπήρχε σχετικό ερευνητικό υλικό στη Βιβλιοθήκη; | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4.00 | 60.00% | 2.00 | 3.00 | 4.00 | 4.50 | 5.00 | |
18. Υπήρχε καθοδήγηση από τον/τη διδάσκοντα/ουσα; | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4.00 | 60.00% | 1.50 | 3.00 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | |
19. Τα σχόλια του/της διδάσκοντα/ουσας ήταν εποικοδομητικά και αναλυτικά; | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4.00 | 60.00% | 2.50 | 3.00 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | |
20. Δόθηκε η δυνατότητα βελτίωσης της εργασίας; | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4.00 | 60.00% | 1.00 | 3.00 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | |
21. Η συγκεκριμένη εργασία σάς βοήθησε να κατανοήσετε το συγκεκριμένο θέμα; | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4.00 | 60.00% | 3.00 | 3.00 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | |
22. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης στα μαθήματα; | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3.50 | 60.00% | 2.50 | 3.00 | 3.50 | 4.17 | 5.00 | |
23. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος; | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 4.50 | 80.00% | 2.50 | 3.00 | 3.83 | 4.50 | 5.00 | |
24. Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες με τρόπο απλό και ενδιαφέροντα χρησιμοποιώντας παραδείγματα; | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 4.25 | 80.00% | 2.50 | 3.00 | 4.17 | 4.25 | 5.00 | |
25. Ενθαρρύνει τους φοιτητές να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις και να για να αναπτύξουν την κρίση τους; | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 4.50 | 80.00% | 2.50 | 3.00 | 4.33 | 4.50 | 5.00 | |
26. Ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του/της (παρουσία στα μαθήματα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών ή εργαστηριακών αναφορών, ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές); | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 4.50 | 80.00% | 2.00 | 3.00 | 4.33 | 4.50 | 5.00 | |
27. Είναι γενικά προσιτός στους φοιτητές; | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3.75 | 60.00% | 1.00 | 2.50 | 3.75 | 4.00 | 5.00 | |
28. Πώς κρίνετε τη συμβολή του στην καλύτερη κατανόηση της ύλης; | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3.75 | 60.00% | 1.33 | 3.00 | 3.75 | 4.33 | 5.00 | |
29. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του εργαστηρίου για το έτος του; | 4 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2.75 | 40.00% | 2.75 | 2.75 | 3.00 | 4.00 | 5.00 | |
30. Είναι επαρκείς οι σημειώσεις ως προς τις εργαστηριακές ασκήσεις; | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3.25 | 80.00% | 1.50 | 3.00 | 3.17 | 3.25 | 5.00 | |
31. Εξηγούνται καλά οι βασικές αρχές των πειραμάτων / ασκήσεων; | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3.50 | 40.00% | 2.50 | 3.50 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | |
32. Είναι επαρκής ο εξοπλισμός του εργαστηρίου; | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3.25 | 80.00% | 1.00 | 2.50 | 2.50 | 3.25 | 5.00 | |
33. Παρακολουθώ τακτικά τις διαλέξεις. | 4 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 3.50 | 20.00% | 3.50 | 4.50 | 5.00 | 5.00 | 5.00 | |
34. Παρακολουθώ τακτικά τα εργαστήρια. | 4 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 3.00 | 20.00% | 3.00 | 4.00 | 4.83 | 5.00 | 5.00 | |
35. Ανταποκρίνομαι συστηματικά στις γραπτές εργασίες / ασκήσεις. | 4 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 3.75 | 40.00% | 3.75 | 3.75 | 4.50 | 5.00 | 5.00 | |
36. Μελετώ συστηματικά την ύλη. | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3.00 | 20.00% | 3.00 | 3.75 | 3.83 | 5.00 | 5.00 | |
37. Αφιερώνω εβδομαδιαίως για μελέτη του συγκεκριμένου μαθήματος: 1= <2 Ώρες, 2=2-4 Ώρες, 3=4-6 Ώρες, 4=6-8 Ώρες, 5= >8 Ώρες | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3.00 | 40.00% | 2.00 | 3.00 | 3.25 | 3.50 | 5.00 |