ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟ.ΔΙ.Π.

Αναφορά αξιολόγησης μαθήματος ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΟΡΟ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ [01ΥΧ050]
Τμήμα/Π.Μ.Σ.: ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ακαδημαϊκό έτος: 2016, εξάμηνο: ΧΕΙΜ

 

    Βαθμός Ικανοποίησης όσων απάντησαν         Κατανομή Μ.Ο. στο σύνολο των μαθημάτων
Ερώτημα Σύνολο
Απαντήσεων
1 2 3 4 5 Δεν
απάντησαν
Μ.Ο. Ποσοστιαία
θέση
μαθήματος
  Ελάχιστο 1ο
τεταρτημόριο
(25%)
Διάμεσος
(50%)
3ο
τεταρτημόριο
(75%)
Μέγιστο
1.Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς; 4 0 1 0 0 3 0 4.25 60.00%   3.00 4.17 4.25 5.00 5.00
2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος; 4 0 0 1 1 2 0 4.25 60.00%   2.50 3.50 4.25 5.00 5.00
3. Η ύλη που διδάχθηκε ήταν καλά οργανωμένη; 4 0 0 2 0 2 0 4.00 60.00%   2.50 3.50 4.00 5.00 5.00
4. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος; 4 0 0 1 1 2 0 4.25 60.00%   2.75 3.67 4.25 5.00 5.00
5. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα («σύγγραμμα», σημειώσεις, πρόσθετη βιβλιογραφία) χορηγήθηκαν εγκαίρως; 4 0 0 1 0 3 0 4.50 60.00%   2.25 3.50 4.50 5.00 5.00
6. Πόσο ικανοποιητικό βρίσκετε το κύριο βιβλίο(α) ή τις σημειώσεις; 4 0 0 1 1 2 0 4.25 60.00%   2.25 3.33 4.25 5.00 5.00
7. Πόσο εύκολα διαθέσιμη είναι η βιβλιογραφία στην Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη; 4 1 0 0 0 3 0 4.00 60.00%   2.25 3.00 4.00 4.17 5.00
8. Πόσο απαραίτητα κρίνετε τα προαπαιτούμενα του μαθήματος; 4 0 0 2 0 2 0 4.00 80.00%   2.00 4.00 4.00 4.00 5.00
9. Χρήση γνώσεων από / σύνδεση με άλλα μαθήματα. 4 0 1 1 0 2 0 3.75 80.00%   2.00 2.50 3.50 3.75 5.00
10. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος για το έτος του; 4 0 2 0 0 2 0 3.50 80.00%   3.00 3.00 3.50 3.50 5.00
11. Χρησιμότητα ύπαρξης φροντιστηρίων. 4 1 1 1 0 1 0 2.75 60.00%   0.00 1.50 2.75 2.80 3.00
12. Αξιολόγηση ποιότητας φροντιστηρίων. 4 1 1 1 0 1 0 2.75 100.00%   0.00 1.00 1.00 2.50 2.75
13. Πώς κρίνετε τον αριθμό Διδακτικών Μονάδων σε σχέση με τον φόρτο εργασίας; 4 0 1 1 0 2 0 3.75 80.00%   2.75 3.00 3.50 3.75 5.00
14. Διαφάνεια των κριτηρίων βαθμολόγησης. 4 0 1 0 1 2 0 4.00 60.00%   1.00 2.25 4.00 4.17 5.00
15. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως; 4 0 1 0 0 3 0 4.25 60.00%   3.00 3.00 4.25 4.75 5.00
16. Η καταληκτική ημερομηνία για υποβολή ή παρουσίαση των εργασιών ήταν λογική; 3 0 1 0 0 2 1 4.00 60.00%   3.00 3.00 4.00 4.75 5.00
17. Υπήρχε σχετικό ερευνητικό υλικό στη Βιβλιοθήκη; 3 0 1 0 0 2 1 4.00 60.00%   2.00 3.00 4.00 4.50 5.00
18. Υπήρχε καθοδήγηση από τον/τη διδάσκοντα/ουσα; 3 0 1 0 0 2 1 4.00 60.00%   1.50 3.00 4.00 5.00 5.00
19. Τα σχόλια του/της διδάσκοντα/ουσας ήταν εποικοδομητικά και αναλυτικά; 3 0 1 0 0 2 1 4.00 60.00%   2.50 3.00 4.00 5.00 5.00
20. Δόθηκε η δυνατότητα βελτίωσης της εργασίας; 3 0 1 0 0 2 1 4.00 60.00%   1.00 3.00 4.00 5.00 5.00
21. Η συγκεκριμένη εργασία σάς βοήθησε να κατανοήσετε το συγκεκριμένο θέμα; 3 0 1 0 0 2 1 4.00 60.00%   3.00 3.00 4.00 5.00 5.00
22. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης στα μαθήματα; 4 1 0 1 0 2 0 3.50 60.00%   2.50 3.00 3.50 4.17 5.00
23. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος; 4 0 0 1 0 3 0 4.50 80.00%   2.50 3.00 3.83 4.50 5.00
24. Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες με τρόπο απλό και ενδιαφέροντα χρησιμοποιώντας παραδείγματα; 4 0 0 1 1 2 0 4.25 80.00%   2.50 3.00 4.17 4.25 5.00
25. Ενθαρρύνει τους φοιτητές να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις και να για να αναπτύξουν την κρίση τους; 4 0 0 1 0 3 0 4.50 80.00%   2.50 3.00 4.33 4.50 5.00
26. Ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του/της (παρουσία στα μαθήματα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών ή εργαστηριακών αναφορών, ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές); 4 0 0 1 0 3 0 4.50 80.00%   2.00 3.00 4.33 4.50 5.00
27. Είναι γενικά προσιτός στους φοιτητές; 4 0 1 1 0 2 0 3.75 60.00%   1.00 2.50 3.75 4.00 5.00
28. Πώς κρίνετε τη συμβολή του στην καλύτερη κατανόηση της ύλης; 4 0 1 1 0 2 0 3.75 60.00%   1.33 3.00 3.75 4.33 5.00
29. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του εργαστηρίου για το έτος του; 4 0 3 0 0 1 0 2.75 40.00%   2.75 2.75 3.00 4.00 5.00
30. Είναι επαρκείς οι σημειώσεις ως προς τις εργαστηριακές ασκήσεις; 4 0 2 0 1 1 0 3.25 80.00%   1.50 3.00 3.17 3.25 5.00
31. Εξηγούνται καλά οι βασικές αρχές των πειραμάτων / ασκήσεων; 4 0 2 0 0 2 0 3.50 40.00%   2.50 3.50 4.00 4.00 5.00
32. Είναι επαρκής ο εξοπλισμός του εργαστηρίου; 4 0 2 0 1 1 0 3.25 80.00%   1.00 2.50 2.50 3.25 5.00
33. Παρακολουθώ τακτικά τις διαλέξεις. 4 0 0 3 0 1 0 3.50 20.00%   3.50 4.50 5.00 5.00 5.00
34. Παρακολουθώ τακτικά τα εργαστήρια. 4 1 0 2 0 1 0 3.00 20.00%   3.00 4.00 4.83 5.00 5.00
35. Ανταποκρίνομαι συστηματικά στις γραπτές εργασίες / ασκήσεις. 4 0 0 2 1 1 0 3.75 40.00%   3.75 3.75 4.50 5.00 5.00
36. Μελετώ συστηματικά την ύλη. 4 0 2 1 0 1 0 3.00 20.00%   3.00 3.75 3.83 5.00 5.00
37. Αφιερώνω εβδομαδιαίως για μελέτη του συγκεκριμένου μαθήματος: 1= <2 Ώρες, 2=2-4 Ώρες, 3=4-6 Ώρες, 4=6-8 Ώρες, 5= >8 Ώρες 4 0 2 1 0 1 0 3.00 40.00%   2.00 3.00 3.25 3.50 5.00